روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این محاکمه ۱۴ هفته‌ای شامل ۱۷۱ شرکت‌کننده در ۲ تا ۵۵ سال از ایالات‌متحده آمریکا، هلند یا لهستان بود که طی شش ماه گذشته ( شامل دو یا چند قطره توقیف ) در طول مدت چهار هفته به دست آورده بودند ) .
تمام شرکت کنندگان در برابر مقاومت بسیار مقاوم بودند . پیش از آغاز محاکمه ، شرکت کنندگان به طور متوسط به شش داروی ضد صرع پاسخ نداده بودند ، سه داروی ضد صرع را مصرف می‌کردند و هر ۲۸ روز به طور متوسط دچار صرع می‌شدند .
شرکت کنندگان یک دز روزانه از فرمول دارویی of ( ۸۶ نفر ) یا placebo ( ۸۵ نفر ) را در کنار درمان‌های معمول خود به مدت ۱۴ هفته تحویل دادند . در طول این زمان ، شرکت کنندگان یا مراقبان خود تعداد و انواع توقیف هر روز و همچنین مصرف دارو و حوادث نامطلوب را ثبت کردند .
در پایان محاکمه ، ۴۳.۹ درصد برای گروه cannabidiol کاهش یافت ( از متوسط of قطره در هر ماه در آغاز محاکمه و ۳۱ / ۸ % کاهش برای کسانی که از دارونما استفاده کرده بودند ( از ۷۴.۷ seizures در هر ماه تا ۵۶.۳ در ماه ) .
شرکت کنندگان در گروه cannabidiol نیز کاهش بیشتری در میزان حملات دیگر داشتند و فراوانی ماهانه همه seizures به میزان ۴۱.۲ درصد کاهش داشته‌است ( از میانگین of ۱۴۴.۶ در هر ماه در ابتدای محاکمه ، تا ۸۳.۸ درصد در ماه ) ، در مقایسه با کاهش ۱۳.۷ درصد برای گروه placebo ( از توقیف ۱۷۶.۷ در هر ماه تا ۱۲۸.۷ در پایان محاکمه ) .
۶۲ % ( ۵۳ / ۸۶ ) شرکت کنندگان در گروه cannabidiol اثرات جانبی مربوط به درمان را تجربه کردند، در حالیکه با ۳۴ % ( ۲۹ / ۸۵ ) شرکت‌کننده در گروه دارونما مواجه شده بودند. شایع‌ترین رویداده‌ای منفی در گروه cannabidiol اسهال ، خواب‌آلودگی ، تب ، کاهش اشتها و استفراغ بود . در ۲۰ شرکت‌کننده در گروه cannabidiol رویداده‌ای منفی جدی گزارش شدند که شایع‌ترین آن افزایش در آنزیم‌های کبد بود که هیچ نشانه‌ای از خسارت پایدار در چهار شرکت‌کننده نشان نداد .
برای ۶۱ درصد از شرکت کنندگان در گروه cannabidiol و ۶۴ % در گروه placebo ، حوادث مخالف در طول محاکمه حل شدند . با این حال ، برخی از شرکت کنندگان به دلیل اثرات جانبی ( ۱۴ % [ ۱۲ / ۸۶ ] شرکت کنندگان در گروه cannabidiol و یکی از شرکت کنندگان در گروه placebo انصراف دادند . این برداشت شامل چهار شرکت‌کننده با ارتفاع آنزیم کبد موقت ، و دیگر شرکت کنندگانی بود که چندین اثرات جانبی دیگر را تجربه کردند .
هیچ موردی از سو استفاده یا سو استفاده از دارو در طول محاکمه وجود نداشت .
نویسندگان معتقدند که برهمکنش‌های بالقوه مواد مخدر بین cannabidiol و یک داروی صرع به نام clobazam باید بیشتر بررسی شود . آن‌ها همچنین توجه دارند که دوزهای مختلف cannabidiol باید در این مطالعه بررسی شوند ، زیرا این مطالعه فقط یک دوز انجام می‌دهد و کارآیی بلند مدت و ایمنی درمان باید تایید شود . این درمان همچنین باید در یک گروه متنوع قومی آزمایش شود زیرا ۹۰ درصد از شرکت کنندگان در این محاکمه سفید بودند .
دکتر سوفیا Varadkar ، بیمارستان خیابان Ormond در بنیاد کودکان خدمات بهداشت و سلامت ملی ، می‌گوید : " پس از سال‌ها بدون وعده درمان‌های جدید در سندرم Lennox - Gastaut ، این زمان بسیار هیجان انگیزی برای بیماران و پزشکان است . انتظار می‌رود داده‌های بالینی و تجربیات بالینی of در سندرم Lennox - Gastaut در حال انجام هستند … آزمایش‌ها بالینی با cannabidiol در مجموعه sclerosis tuberous ( and sclerosis ) در حال انجام هستند … و spasms ( spasms ) و مطالعات آتی در دیگر syndromes صرع pharmacoresistant مورد انتظار هستند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: