روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

کشف مغز
Ince و دانشجوی دوره لیسانس او ، سو لیو ، الگوهای مغزی کودکان و بزرگسالان را بررسی کردند که توسط همکاران بیمارستان Children's تگزاس ، دانشکده پزشکی Baylor ، دانشگاه of ، دانشگاه استانبول ، و دانشگاه مینه سوتا تهیه شده‌است .
Ince یک خط لوله از الگوریتم ‌های یادگیری ماشین را توسعه داد تا امواج مغزی را تفسیر کند، و بعد از دو سال الگوریتم او این الگو را شناسایی کرد .
Ince می‌گوید : " وقتی آن را دیدیم ، پوست دانه‌دانه شده بود . " و با یادآوری این که متوجه شد که این الگوها تنها می‌توانند به سرعت پیدا شوند ، اما می‌توانند به درک و آگاهی پزشکی از نحوه شروع حمله اضافه کنند .
بحرانی که برای کشف Ince's حیاتی است، توصیف بین نوسانات فرکانس بالا است که the را از the که با عملکرد نرمال ، مثل حرکات و یا حرف زدن، مشتعل می‌شوند را نشان می‌دهد . این مناطق را می‌توان بسیار نزدیک به هم قرار داد و همپوشانی بین نوسانات فیزیولوژیکی و pathological قابل‌تشخیص به نظر می‌رسد . به همین دلیل، همراه با مشکلات مربوط به بازرسی دیداری ضبط بصری ، به این دلیل است که پروتکل تشخیص فعلی نوسانات را نادیده می‌گیرد و تنها خود seizures را پی‌گیری می‌کند . روش فعلی که نیازمند بستری شدن طولانی‌مدت بیمار است ، نیازمند یک بیمار و تیم پزشکی است تا برای شناسایی مکان آغازین خود صبر کند .
آیا می‌توانید تصور کنید که برای یک ساعت یک بیمار را معاینه کنید ، در مقایسه با زمانی که روزها یا چند هفته طول می‌کشد ؟ Ince گفت : " هنوز هم از نجات هر دو زمان و هم پول در این پروژه انتقالی برای بیمار و خانواده‌هایشان متعجب است . "
مطالعه نشان می‌دهد که Cannabidiol ممکن است به کاهش توقیف افراد مبتلا به شکل مقاوم در برابر درمان کمک کند .
مبدا :
لنست
خلاصه :
درمان با فرمول شیمیایی cannabidiol در کنار سایر درمان‌های ضد صرع به کاهش تعداد حملات drop کمک کرد - seizures که به علت از دست دادن لحن ماهیچه‌ای - در افرادی با سندرم Lennox - Gastaut که به درمان قبلی واکنش نشان نداده اند ، منجر به افت ناگهانی درمان بالینی شد .
طبق یک آزمایش بالینی ۳ randomised که در لنست منتشر شد ، درمان با فرمول دارویی cannabidiol در کنار سایر درمان‌های ضد صرع به کاهش تعداد حملات drop کمک کرد - seizures که به علت از دست دادن لحن ماهیچه‌ای - در افرادی با سندرم Lennox - Gastaut که به درمان قبلی واکنش نشان نمی‌دهند ، منجر می‌شود .
حدود ۱ تا ۴ درصد موارد صرع در دوران کودکی براثر سندرم Lennox - Gastaut ناشی می‌شوند - یک نوع صرع در تمام طول عمر ، شکل بسیار شدید صرع ، شامل انواع گوناگون صرع و اختلال شناختی . در حالی که انواع درمان‌های دارویی و غیر دارویی وجود دارند ( مانند رژیم غذایی ketogenic ، تحریک عصبی و جراحی مغز ) ، این موارد تنها به ۱۰ درصد بیماران مبتلا می‌شوند .
محاکمه ۱۴ هفته‌ای تعداد حملات را کاهش داد ، اما کارآیی بلند مدت و ایمنی فرمول دارویی cannabidiol و نیز تعامل drug's با دیگر داروهای صرع ، اکنون باید تایید شود .
دکتر الیزابت Thiele ، مدیر ارشد بیمارستان عمومی ماساچوست ، می‌گوید : " نتایج ما حاکی از آن است که استفاده از cannabidiol به طور بالقوه یک گزینه اضافی برای افزودن درمان موجود به بیماران با سندروم - - Gastaut پیدا کرده‌است ، که خبر مثبتی برای این بیماران است که اغلب به درمان پاسخ نمی‌دهند ."
او می‌گوید : " حائز اهمیت است که بر این نکته تاکید کنیم که مواد مورد استفاده در این محاکمه یک فرمول دارویی و نه ماری‌جوانا پزشکی است ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: