روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مجموعا ً of نوزاد ( ۰.۱ درصد ) CP را توسعه دادند و ریسک به طور موفقیت آمیزی با کاهش امتیازات در پنج دقیقه افزایش یافت . در مقایسه با نوزادان با امتیاز Apgar بالا ( ۱۰ ) در پنج دقیقه ، نوزادان با امتیاز ۹ تقریبا ً دو برابر خطر توسعه CP را داشتند ، در حالی که امتیاز ۰ در پنج دقیقه با ریسک ۲۸۰ برابر همراه بود . حتی ریسک بالاتری نیز برای نوزادان با نمرات Apgar مشابه در ۱۰ دقیقه وجود داشت . در مجموع of کودک ( ۰.۳ درصد ) مبتلا به صرع تشخیص‌داده شده‌اند و خطرات ناشی از صرع در پنج و ده دقیقه کاهش یافت ، هر چند که به طور قابل‌ملاحظه‌ای به CP ای پی نبرده اند .
حتی تغییرات کوچک در امتیاز بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پس از تولد نشان داده شد تا بر ریسک‌ها تاثیر بگذارد . برای مثال ، نوزادان با امتیاز ۷ / ۸ در ۵ دقیقه و ۹ / ۱۰ در ۱۰ دقیقه خطر بالاتری از CP یا صرع را نسبت به نوزادان با امتیاز ۹ / ۱۰ در هر دو بار داشتند . در کودکانی که ۱۰ امتیاز کامل را در عرض پنج دقیقه و سپس در ۱۰ دقیقه در مقایسه با کودکانی که در هر دو بار نمرات عالی داشتند ، مشاهده شد .
دکتر پرسون می‌گوید : " نتایج نشان می‌دهد که it's برای ارزیابی نشاط neonate در هر دو دقیقه و ده دقیقه مهم است . ما همچنین باید فعالانه با کودکان کار کنیم که امتیاز کامل ندارند ، زیرا احتمال دارد که چشم اندازه‌ای آن‌ها را بهبود بخشد ."
برخی از نقاط قوت این مطالعه این است که براساس تعداد زیادی از افراد وجود دارد و محققان قادر به کنترل بسیاری از موارد به اصطلاح confounders در تجزیه و تحلیل خود هستند . با این حال ، محققان به این نکته اشاره می‌کنند که مطالعه مشاهداتی است و هیچ نتیجه‌گیری قطعی درباره علیت بین امتیاز Apgar و خطر ابتلا به بیماری‌های عصبی در نوزادان وجود ندارد .
این مطالعه توسط چندین نهاد از جمله شورای تحقیقات سوید برای بهداشت ، زندگی کاری و رفاهی ( Forte ) ، شورای شهر استکهلم و Karolinska Institutet تامین مالی شد .
مهندس محل حمله تصرف تصرف brain's را در زمان ضبط پیدا کرد
پیشرفت‌های اخیر در کشف بیماری صرع
مبدا :
دانشگاه هیوستون
خلاصه :
یک مهندس می‌تواند منطقه brain's را پیدا کند که زمان ضبط ضبط را در یک ساعت به جای ده روز معمولی ایجاد می‌کند . این روش جدید به طور بالقوه عوارض ، زمان و پول را کاهش می‌دهد .
مهندسی پزشکی دانشگاه هیوستون در حال گزارش کاهش چشمگیر در زمان مورد نیاز برای تشخیص ناحیه حمله صرع است ( soz ) ، بخش واقعی مغز که باعث seizures ، در بیماران مبتلا به صرع می‌شود .
نزدیک به ۳۰ درصد از بیماران مبتلا به صرع در برابر دارو درمانی مقاوم هستند ، بنابراین آن‌ها گزینه عمل جراحی برای از بین بردن مناطق هجوم به آن‌ها را دارند . به گفته پروفسور نوری Ince ، استادیار گروه نوری ، اکثر آن‌ها انتخاب شده‌اند و کیفیت زندگی مبتلایان به این بیماری افزایش‌یافته است.
با استفاده از امواج مغزی نوسان دار ، به جای مشاهده تشنج ، در یک ساعت ، Ince محل شروع حمله را مشخص می‌کند . پروتکل‌های کنونی درمان برای تشخیص این منطقه نیازمند نظارت بر مدت بیش از ۱۰ روز در بیمارستان هستند . یک روش جدید برای تعیین محل شروع حمله ، که در مغز ، یک ژورنال از عصب‌شناسی گزارش شده‌است ، می‌تواند بیماران چند هفته بستری را نجات دهد، عوارض و هزینه‌های مربوط به آنچه به طور سنتی پرزحمت ، و اغلب دردناک است را کاهش دهد .
Ince می‌گوید : " ما مشاهده کردیم که نوسانات فرکانس بالا در شکل موج ، الگوهای موجی تکرار شونده تصادفی را شکل می‌دهند که مکان آن‌ها را تشخیص می‌دهد " . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: