روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نیمی از شرکت کنندگان روش تمدد اعصاب عضلات پیشرو را یاد گرفتند ، یک روش کاهش استرس که در آن هر ماهیچه با استفاده از تکنیک‌های تنفس منقبض و راحت می‌شود . سایر شرکت کنندگان گروه کنترل بودند - - آن‌ها در یک تکنیک به نام توجه متمرکز شرکت کردند . آن‌ها حرکات مشابهی را به عنوان گروه دیگر انجام دادند ، اما بدون استراحت ماهیچه ، به اضافه وظایف دیگری که بر روی توجه تمرکز داشتند ، مانند نوشتن فعالیت‌های آن‌ها از روز قبل . این مطالعه به روشی کور انجام شد به طوری که شرکت کنندگان و ارزیاب‌ها از ماموریت گروه درمان آگاه نبودند .
قبل از مطالعه ، محققان فرض کردند که افرادی که تمرینات استراحت ماهیچه انجام می‌دهند مزایای بیشتری از مطالعه نسبت به آنچه که افراد انجام می‌دهند نشان می‌دهند ، اما در عوض آن‌ها دریافتند که هر دو گروه یک مزیت را نشان می‌دهند - و میزان سود آن‌ها یک‌سان است .
این گروه که تمرینات ورزشی را انجام می‌دهند ، ۲۹ درصد کاهش کمتری در طول مطالعه نسبت به قبل از شروع آن داشته‌اند ، در حالی که گروه توجه متمرکز ۲۵ درصد کاهش کمتری داشته‌است ، که تفاوت قابل‌توجهی نیست . وی افزود که شرکت کنندگان در این مطالعه به شدت با انگیزه ۸۵ درصد از نرخ تکمیل روزانه در طول یک دوره پنج ماهه نشان داده شدند .
در هر صورت ، این مطالعه نشان داد که استفاده از تکنیک‌های کاهش استرس می‌تواند برای افراد مبتلا به صرع دشوار ، که خبر خوبی است ، مفید باشند یا نه ، اما این مطالعه نشان داد که با استفاده از روش‌های کاهش استرس می‌تواند برای افراد مبتلا به صرع دشوار ، که خبر خوبی است ، مفید باشند .
پژوهش بیشتر با تعداد بیشتری از افراد و آزمایش سایر تکنیک‌های کاهش استرس مانند درمان شناختی مبتنی بر mindfulness برای تعیین این که چگونه این روش‌ها می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی برای افراد مبتلا به صرع کمک کنند ، نیاز است .
این مطالعه توسط بنیاد تحقیقات صرع و بنیاد صرع مورد حمایت قرار گرفت .
کدام یک از داروهای تجویز شده برای کودکان مبتلا به صرع ، موثرتر است ؟
مطالعه برای کمک به متخصصین بالینی برای انتخاب درمان اولیه کودکان مبتلا به صرع
مبدا :
آن & Robert H . بیمارستان Children's Children's شیکاگو
خلاصه :
تشخیص داده شد که Levetiracetam به عنوان monotherapy اولیه برای نوزادان مبتلا به صرع لوب گیجگاهی می‌تواند برتری داشته باشد .
با توجه به مطالعات multicenter و مشاهداتی که در انجمن پزشکان اطفال آمریکا منتشر شد ، مقایسه دو مورد از معمول‌ترین داروهای تجویز شده برای نوزادان مبتلا به صرع ، نشان داد که levetiracetam از phenobarbital موثرتر است . پس از شش ماه درمان با مواد مخدر ، ۴۰ درصد از نوزادان که levetiracetam دریافت کردند ، معیارهایی را برای نتیجه موفقیت‌آمیز دریافت کردند - - آن‌ها به یک داروی ضد تشنج دوم نیاز نداشتند تا seizures را کنترل کنند و در عرض سه ماه درمان آزاد شدند . تنها ۱۶ درصد از کودکان مبتلا به phenobarbital به همین نتیجه رسیدند .
نویسنده ارشد آن تی گفت : " این اولین مطالعه‌ای است که شواهدی را ارائه می‌دهد که ممکن است به متخصصین بالینی کمک کند درمان اولیه برای نوزادان را انتخاب کند که epilepsy با سندروم شناخته‌شده‌ای همخوانی ندارد ، که بیش از نیمی از کودکان مبتلا به صرع را تشکیل می‌دهد ." برگ ، دکترا ، از موسسه تحقیقاتی Stanley Manne در آن رابرت H . یافته‌های ما نشان می‌دهد که تغییر در عمل می‌تواند به طور معناداری نتایج این کودکان را بهبود بخشد . از آنجا که هیچ آزمایش تصادفی کنترل‌شده برای هدایت درمان بیماری صرع در این گروه سنی وجود ندارد ، ما هیجان‌زده هستیم که مراقبت مبتنی بر شواهد هم اکنون برای این مردم امکان پذیر است ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: