روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تحقیقات جدید از دانشگاه ملی استرالیا ( ANU ) برای یافتن شباهت‌های بین شش داروی دارویی استفاده‌شده در تسکین درد ، داروی بی‌هوشی ، و درمان صرع ، در تلاش برای یافتن راهی برای کاهش عوارض جانبی ناخواسته ، به سطح ملکولی drilled .
یکی از پنج استرالیایی دچار درد مزمن ، و ۲۵۰، ۰۰۰ نفر استرالیایی با صرع زندگی می‌کنند که ۴۰ درصد از آن‌ها کودکان هستند .
تا کنون محققان دریافته اند که داروهایی که درد و صرع را درمان می‌کنند موثر هستند ، که برخی از آن‌ها از دهه ۱۹۵۰ از لحاظ بالینی مورد استفاده قرار گرفته‌اند . اما جزئیات مولکولی این که چطور کار می‌کنند و چرا باعث ایجاد تاثیرات جانبی می‌شوند ، تا به حال به خاطر تکنولوژی جدید مورد مطالعه قرار نگرفته اند .
دکتر (آماندا buyan ) از دانشکده تحقیقات ANU بیولوژی می‌گوید که به لطف قدرت محاسباتی ملی ( NCI ) در ANU ، محققین اکنون قادر به اجرای شبیه‌سازی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر هستند تا تصویری بهتر از آنچه در حال رخ دادن است دریافت کنند .
او گفت : " درک جزئیات مولکولی این که چطور کار می‌کنند به ما سرنخ‌هایی می‌دهد که چرا این داروها ممکن است بخشی از بدن ما را تحت‌تاثیر قرار دهند ، اما ممکن است بخشی از بدن که می‌خواهیم اجرا شود را نیز تحت‌تاثیر قرار دهیم ."
" درک این مساله می‌تواند امیدوارانه به دانشمندان آینده اطلاع دهد که بر روی کشف مواد مخدر کار می‌کنند و این روشی است که ما فکر می‌کنیم این نوع مواد مخدر چگونه کار می‌کنند ."
دکتر buyan امیدوار است که این تحقیق به دانشمندان در مورد امکان تغییر ساختار داروهای موجود یا طراحی یک داروی جدید برای اطمینان از آنچه که بدون اثرات جانبی در نظر گرفته شود ، اطلاع دهد .
" من امیدوارم که این منجر به تغییر کمی مواد مخدر شود تا دقیق‌تر بوده و یا منجر به مسیری متفاوت شود که ممکن است مثمر ثمر تر باشد ."
آیا یادگیری تکنیک‌های کاهش استرس می‌تواند به کاهش توقیف کمک کند ؟
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، تکنیک‌های یادگیری برای کمک به مدیریت استرس می‌تواند به افراد مبتلا به صرع کمک کند تا آن‌ها را کاهش دهند ، براساس یک مطالعه جدید .
طبق مطالعه منتشر شده در ۱۴ فوریه ۲۰۱۸ ، مجله پزشکی آکادمی پزشکی مغز و عصب‌شناسی دانشگاه آمریکایی، تکنیک‌های یادگیری برای کمک به مدیریت استرس می‌تواند به افراد مبتلا به صرع می‌تواند به کاهش این بیماری کمک کند که اغلب آن‌ها به صرع مبتلا می‌شوند .
Sheryl R ، نویسنده مطالعه ، می‌گوید : " علی‌رغم همه پیشرفته‌ای که ما با داروهای جدید برای صرع ساخته‌ایم ، دست‌کم یک سوم از مردم به حملات خود ادامه می‌دهند ، بنابراین گزینه‌های جدید به شدت مورد نیاز هستند ." از آنجا که استرس شایع‌ترین عامل محرک گزارش‌شده توسط بیماران است ، تحقیقات در زمینه کاهش استرس می‌تواند ارزشمند باشد ."
مطالعه شامل افراد با تشنج بود که به خوبی به دارو واکنش نشان نمی‌دادند . در حالی که همه ۶۶ شرکت‌کننده از مواد مخدر برای توقیف مواد مخدر استفاده می‌کردند ، در طی دو ماه قبل از آغاز این مطالعه حداقل چهار مورد مصادره صورت گرفت .
در طول دوره درمان سه‌ماهه ، همه شرکت کنندگان با یک روانشناس برای تمرین در یک تکنیک رفتاری ملاقات کردند که پس از آن از آن‌ها خواسته شد دو بار در روز تمرین کنند ، بعد از یک ضبط صدا . اگر آن‌ها روزی داشتند که به احتمال زیاد دچار حمله می‌شدند ، از آن‌ها خواسته شد که این تکنیک را در همان روز تمرین کنند . شرکت کنندگان روزانه یادداشت‌های روزانه الکترونیکی روزانه را در هر مورد مصادره ، سطح استرس آن‌ها و عوامل دیگری مانند خواب و حالت پر کردند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: