روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

جیمز Hewett ، استادیار زیست‌شناسی ، و Yifan گونگ ، نامزد دکترا در زیست‌شناسی و علوم اعصاب ، مقاله‌ای در علم Neuroscience ( Elsevier ، ۲۰۱۸ ) درباره پروتئینی در مغز به نام آنتی‌ژن سلولی T - ۱ ( TIA - ۱ ) به اشتراک گذاشته‌اند .
Hewett که فرآیندهایی را مطالعه می‌کند که طوفان‌های شدید الکتریکی در مغز را سرکوب می‌کند و منجر به مصادره می‌شود ، می‌گوید : " ما مشکوک بودیم که TIA - ۱ در سرکوب توقیف دخالت داشته‌است ، اما یافته‌های ما چیز دیگری را پیشنهاد کردند ."
او و گونگ به عملکرد آنزیم در مغز به نام cyclooxygenase - ۲ ( COX - ۲ ) علاقه‌مند هستند . این آنزیم prostaglandins - - messengers شیمیایی را می‌سازد که در عملکرد کاره‌ای عادی از جمله یادگیری و حافظه کمک می‌کنند .
تحقیقات آن‌ها نشان داد که سرکوب ضبط همراه با افزایش در حالت ۲ - ۲ در نورون‌ها است .
" یافته‌های ما این احتمال را افزایش می‌دهد که سطح حالت عصبی - ۲ در مغز می‌تواند یک عامل تعیین‌کننده در آستانه حمله [ یک نقطه مجموعه طبیعی برای فعالیت الکتریکی باشد ، که بالاتر از آن تشنج رخ می‌دهد ] . این امر حاکی از آن است که درک بهتر از مقررات of - ۲ در مغز می‌تواند بینش‌های جدیدی را در مکانیزم‌های مولکولی ایجاد کند که تحریک به توقیف را سرکوب می‌کنند " .
در مقابل این پس‌زمینه است که او و گونگ به دنبال درک رابطه بین COX - ۲ و TIA - ۱ هستند . ماه‌ها ، آن‌ها در آزمایشگاه Hewett's ، برنامه‌ریزی ، اجرای و آنالیز آزمایش‌ها خود کار می‌کردند . او اولین مجموعه کامل از TIA - ۱ را در مغز عادی ایجاد کرد . بخشی از این تجزیه و تحلیل او بر روی " علم اعصاب " است و آنچه که ۱ - ۱ در مغز عادی انجام می‌دهد ، اگر چیزی در کل وجود داشته باشد ، کاملا ً مشخص نیست .
او ادامه می‌دهد : " از آنجا که TIA - ۱ در سرکوب حالت ۲ - ۲ در سلول‌های دیگر شناخته شده‌است ، ما استدلال کردیم که غیرفعال سازی ژن TIA - ۱ در نورون‌ها را افزایش خواهد داد و در نتیجه ، مقاومت در برابر حمله‌های حاد را افزایش می‌دهد .
همچنین تعجب‌آور بود که کشف Gong's - ۱ به نظر می‌رسد که epileptogenesis را سرکوب کند ، فرآیندی تدریجی که با آن مغز عادی بیمار می‌شود .
گونگ که نخستین دانشجوی دکترا در سیراکوز است ، قصد دارد تا در اواخر تابستان امسال یک مقاله پی‌گیری با Hewett بسازد .
Hewett با اشاره به آسیب‌های مغزی ، عفونت و سرطان به عنوان عوامل خطر اصلی ، می‌گوید : " درمان صرع می‌تواند در هر زمانی در طول زندگی ما به دست آید . درک بهتر عملکرد of مانند COX - ۲ و TIA - ۱ ممکن است به شناسایی اهداف درمانی جدید برای درمان صرع کمک کند ."
او و گونگ متعلق به گروه علوم عصبی هستند که اعضای هیات‌علمی ، postdoctoral و دانشجویان را از واحدهای آکادمیک چندگانه در پردیس دانشگاه برای پرورش علوم اعصاب و تحقیقات تشکیل می‌دهد .
آن‌ها گروه علوم عصبی و گروه زیست‌شناسی بخشی از کالج هنرها و علوم هستند .
کاهش عوارض جانبی در مواد مخدر رایج
مبدا :
دانشگاه ملی استرالیا
خلاصه :
تحقیقات جدید برای پیدا کردن شباهت‌های بین ۶ داروی دارویی استفاده‌شده در تسکین درد ، بی‌حسی دندان‌پزشک ، و درمان صرع ، در تلاش برای یافتن راهی برای کاهش اثرات جانبی ناخواسته ، به سطح مولکولی حفاری شده‌است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: