روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اما کسانی که والدین آن‌ها در طول دوران بارداری آن‌ها را به میزان ۱۰ تا ۱۳ درصد از آن‌ها در طول دوران بارداری تعیین کرده بودند ، نسبت به آن‌هایی که در گروه مقایسه قرار داشتند ، ۱۳ تا ۱۳ درصد کم‌تر خوب عمل می‌کردند . کودکانی که با داروهای صرع به دنیا آمده بودند ، هنوز به نتایج بدتری دست یافته بودند . امتیازات آن‌ها ۱۹ تا ۲۲ درصد کم‌تر بود . همچنین به استثنای کودکان مبتلا به صرع و مادرانشان که از تجزیه و تحلیل materially ، نتایج را تغییر داده بودند ، نتایج را تغییر دادند .
محققان تایید می‌کنند که قادر نیستند عوامل موثر بالقوه موثر مانند ضریب هوشی مادران ، وزن و یا مصرف الکل را در نظر بگیرند ؛ مقادیر زیادی از داروهای صرع تجویز شده و یا مصرف اسید فولیک که در اطراف لقاح قرار دارند.
اما نتایج آن‌ها انعکاسی از دیگر مطالعات مستقل است .
پروفسور Mark ریز ، پروفسور عصب‌شناسی و علوم عصبی علوم عصبی گفت : " در حالی که این مطالعه ریسک اثرات شناختی در فرزندان مادران تجویز شده توسط سدیم valproate یا چند داروی ضد صرع را برجسته می‌کند، مهم است که اذعان کنیم که مدیریت بدون این رژیم‌های درمانی دشوار است ."
دکتر اوون pickrell ، رهبر تیم عصب‌شناسی تیم neurology اضافه کرد : " زنان مبتلا به صرع باید از این خطر آگاه باشند و رژیم غذایی جایگزین باید قبل از بارداری با یک پزشک متخصص در صرع مورد بحث قرار گیرد ."
در یک گزارش مرتبط از این مطالعه ، دکتر ریچارد چین از مرکز صرع Muir Maxwell ، بر اهمیت مطالعه بر پایه داده‌های جمعیتی تاکید می‌کند که این موضوع می‌تواند برای اطلاع‌رسانی به استراتژی‌های پیش‌گیری / مداخله‌ای و کمک به زنان برای درک بهتر اثرات درمان صرع در هنگام بارداری استفاده شود .
او می‌گوید : " با فراهم کردن داده‌های حاصل از نتایج حاصل از مطالعه آن‌ها ، نویسندگان اکنون اطلاعاتی را ارایه داده‌اند که ممکن است والدین احتمالی به آسانی محسوس باشند : این اطلاعات باید در اطلاعات داده‌شده به زنان پیش از بارداری گنجانده شود . "
جهش دیده شده در صرع شدید نوزاد
CHOP محققان : یافته‌ها ممکن است راه را برای درمان‌های اولیه پیشگیرانه هموار سازند .
مبدا :
بیمارستان Children's فیلادلفیا
خلاصه :
محققان یک جهش ژنی گم‌شده در صرع شدید نوزادان را کشف کرده‌اند - - تغییرات ژنتیکی مشکوک که ممکن است بیش فعال شده، سیگنال دهی الکتریکی به مغز که منجر به تشنج می‌شود را تحریک کند . آن‌ها همچنین نشانه‌های اولیه‌ای را یافتند که داروهای ضد تشنج خاص ممکن است از آسیب مغزی ناشی از کنترل صرع در طول یک دوره حیاتی بعد از تولد جلوگیری کند .
محققان کشف کردند که یک جهش ژنتیکی ناقص " در صرع حاد نوزادان - - تغییرات ژنتیکی مشکوک منجر به ضبط و ضبط آن‌ها همچنین نشانه‌های اولیه‌ای را کشف کردند که ممکن است داروهای ضد تشنج خاص ممکن است از آسیب مغزی ناشی از کنترل صرع در طول یک دوره حیاتی بعد از تولد جلوگیری کنند .
بیل م ، رهبر این مطالعه ، می‌گوید : " هنوز روزه‌ای اولیه است ، اما ممکن است بتوانیم از این دانش برای محافظت از مغز تازه متولد شده استفاده کنیم و یک نتیجه بلندمدت را بهبود بخشیم . " گلدبرگ ، دکتر PhD ، یک متخصص عصب‌شناسی کودکان در بیمارستان Children's فیلادلفیا .
گلدبرگ با محققان اروپایی و آمریکایی در این مطالعه موردی از بیماری infantile ابتدایی ، که در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد ، هم‌کاری کرد .
مطالعه روی جهش در ژن gene متمرکز بود . دانشمندان پیش از این می‌دانستند که ژن در مغز ، قبل و بعد از تولد ، دارای الگوی بیان بالا در مغز است . همچنین تحقیقات فعلی این پیوند را سفت کردند و اولین کسانی بودند که جهش‌های SCN۳A ایجاد کردند که منجر به شکل کودکانه شدید آن‌ها شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: