روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این امر منجر به ایجاد یک روش غربالگری دارویی جدید شد که تولید انرژی در زمینه یک مغز بیمار را اندازه‌گیری می‌کند . به طور خاص , آن‌ها داروهای جدید را در ماهی زبرا مورد آزمایش قرار دادند , ماهی کوچک و استوایی که از نظر ژنتیکی مشابه انسان‌هایی بود که مغز آن‌ها می‌تواند به روشی مشابه با بیماران مبتلا به صرع , تشنج ایجاد کند . از همه مهم‌تر , محققان شروع به آزمایش داروهایی که در حال حاضر برای بیماری‌هایی به غیر از صرع استفاده می‌شوند , کردند . از آنجا که این داروها قبلا ً تایید شده و شناخته شده‌اند , می‌توانند به سرعت به استفاده بالینی تبدیل شوند .
برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از آزمون کروسکال والیس استفاده شد . " ما یک دارو را آزمایش کردیم که در حال حاضر برای درمان سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد . " این یافته اخیرا ً در مغز , یک مجله عصب‌شناسی منتشر شده‌است .
در بهار امسال , یک محاکمه بالینی در بیمارستان " آلبرتا کودکان " آغاز خواهد شد .
ساگین می‌گوید : " این دلگرم‌کننده است که چگونه می‌توانیم از آزمایشگاه تا یک درمان بالقوه برای بیماران حرکت کنیم . " " این روش تست اعتیاد که برای صرع توسعه‌یافته است کاربردهای بیشتری دارد . ما اکنون می‌توانیم به دنبال درمان موثر مواد مخدر از جمله اوتیسم باشیم . "
مواجهه با مواد مخدر در رحم با نتایج آزمایش ضعیف مدرسه ارتباط دارد .
منبع :
دانشگاه سوانسی
خلاصه :
محققان دریافته اند که قرار گرفتن در معرض مواد مخدر در رحم , با نتایج آزمایش مدرسه ضعیف‌تر در میان افراد مبتلا به صرع ارتباط دارد .
محققان گروه تحقیقات مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی دانشگاه سوانسی دریافته اند که قرار گرفتن در معرض مواد مخدر در رحم , با نتایج آزمایش مدرسه ضعیف‌تر در میان ساله‌ها در ارتباط است .
تحقیقات اخیر در ژورنال نورولوژی و اعصاب مغز توصیه می‌کند که مادران باید به طور کامل از خطرات درمان مطلع باشند , اما این کار باید در برابر نیاز به کنترل موثر تشنج در طول بارداری انجام شود .
زنان مبتلا به صرع که برای کنترل تشنج به مواد مخدر نیاز دارند در حال حاضر به مصرف آن‌ها در دوران بارداری توصیه می‌شود زیرا تشنج می‌تواند به مادر و فرزند متولد نشده صدمه بزند .
مطالعات متعددی نشان می‌دهد که داروهای صرع , به ویژه والپروات سدیم , در دوران بارداری همراه با اختلالات رشدی - رشدی هستند , اما تعداد کمی از این مطالعات براساس شرایط واقعی جمعیت ( داده‌های جمعیت ) صورت‌گرفته است .
برای پرداختن به این موضوع , محققان گروه تحقیقات مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی دانشگاه سوانسی , داده‌های مربوط به مراقبت روزانه خود را از بانک اطلاعات محرمانه ایمن ( بادبان‌ها ) و آزمون مدرسه ملی ( مرحله کلید ) برای مقایسه عملکرد تحصیلی کودکان در ولز متولد شده برای مادران مبتلا به صرع جمع‌آوری کردند . این کشتی حاوی اولین سوابق بهداشتی مربوط به بهداشت ۵۳ درصد پزشکان خانواده ولز است که مربوط به حدود 70 / 57 درصد جمعیت ولز است .
آزمون مرحله کلیدی آزمون ریاضی , ریاضی , زبان ( انگلیسی / ولزی ) و علم در میان ساله‌ها را ارزیابی می‌کند . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
الگوهای تجویز به پنج گروه تقسیم شدند : درمان با یک دارو ( کاربامازپین , لاموتریژین یا والپروات سدیم ) ; ترکیبی از داروها و درمان دارویی . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود .
نتایج نشان داد که کودکانی که برای مادران متولد شده بودند, کاربامازپین و لاموتریژین را تجویز کرده بودند و یا هیچ چیز , درست مانند آن‌هایی که در سن و سطح محرومیت از مادران متولد شده بودند, ولی بدون صرع ( گروه مقایسه ) به دنیا آمده بودند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: