روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

صرع یکی از شایع‌ترین اختلالات عصبی است و حدود یک سوم از بیماران صرعی به داروهای ضد تشنج واکنش نشان نمی‌دهند . تا کنون ، این باور وجود داشت که علت و معلول صرع ، صرفا ً مبتنی بر اختلال عملکرد در نورون‌های brain's بود . با این حال ، یافته‌های اخیر نشان می‌دهد که صرع می‌تواند ناشی از عوامل دیگری از جمله یک مانع معیوب مغز - مغز باشد . اساسا ً، مصادره پوشش مویرگ‌ها را در مغز که نقشی در رها کردن مواد غذایی در داخل و حفظ سموم دارد ، از بین می‌برد . این می‌تواند منجر به " نشتی " سد خونی مغز شود که منجر به صرع بیشتر می‌شود و منجر به پیشرفت صرع می‌شود .
آزمایشگاه بیورن Bauer's در دانشکده داروسازی انگلستان با هم‌کاری " ساندرز - براون " و دانشمندان پیری هم‌کاری کرد تا تحقیقات متمرکز بر این نشت سد را انجام دهند . بائر و همکاران فرض کردند که گلوتامات در زمان ضبط ، واسطه افزایش در آنزیم‌های خاص و سطوح فعالیت است و در نتیجه منجر به نشت مانع می‌شود .
آن‌ها از طریق تحقیقات خود دریافتند که گلوتامات انتقال‌دهنده عصبی ، در طول دوره ضبط ، آزاد می‌شود و فعالیت دو نوع آنزیم را افزایش می‌دهد که نشت مانع را افزایش می‌دهد . آن‌ها همچنین دریافتند که مسدود کردن آنزیم cPLA۲ آنزیم و حذف ژنتیکی cPLA۲ ممکن است از تغییرات ذکر شده و نشت مرتبط جلوگیری کند . این نشان می‌دهد که cPLA۲ مسیول نشت مانع است .
از آنجا که ۳۰ درصد از افراد مبتلا به صرع به داروهای ضد تشنج موجود پاسخ نمی‌دهند ، این یافته‌ها نشان می‌دهند که روش‌های جدیدی برای درمان و مدیریت seizures وجود دارد که در حال حاضر به خوبی به دارو واکنش نشان نمی‌دهند .
اطلاعات جمع‌آوری‌شده حاکی از آن است که cPLA۲ می‌تواند یک هدف دارویی برای ترمیم و عادی‌سازی عملکرد اختلال و بهبود درمان اختلالات عصبی و اختلالات عصبی بالقوه دیگر باشد که همراه با نشت مانع از سد خون هستند .
این تحقیق توسط موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی تامین شده‌است .
روش جدید کشف مواد مخدر برای درمان صرع
روش آشکار کردن استفاده جدید برای یک داروی معروف به سرطان در توقف توقیف درمان دشوار
مبدا :
دانشگاه کالگری
خلاصه :
برای بیش از یک سوم کودکانی که با صرع زندگی می‌کنند ، داروهای تایید شده در حال حاضر حمله‌های آن‌ها را متوقف نمی‌کنند . محققان یک روش کنترل مواد مخدر جدید برای کشف مواد مخدر برای درمان صرع ارائه کرده‌اند .
برای بیش از یک سوم کودکانی که با صرع زندگی می‌کنند ، داروهای تایید شده در حال حاضر حمله‌های آن‌ها را متوقف نمی‌کنند . با وجود توسعه بسیاری از داروهای ضد تشنج جدید ، این آمار در پنج دهه گذشته تغییر نکرده است .
دبورا فیریک ، دکترای پزشکی، دکتر neuroscientist و دکتر جونگ Rho ، متخصص عصب‌شناسی کودکان در مدرسه طب اطفال ( CSM ) ، از دلایل پیشرفت آهسته در شگفت بودند و شروع به زیر سوال بردن روش‌های مورد استفاده برای تولید داروهای جدید کردند .
" برای سالیان متمادی ، تمرکز بر یافتن مواد مخدر بوده‌است که کانال‌ها و گیرنده‌های مغز را مسدود می‌کند که بر روش‌های ایجاد شده بین سلول‌ها تاثیر می‌گذارند . Kurrasch ، دانشیار و عضو موسسه تحقیقات بیمارستان Children's ( ACHRI ) و موسسه Brain Hotchkiss در the ، می‌گوید : " ما می‌خواستیم داروهای جدید برای کودکان مبتلا به صرع که به داروهای فعلی واکنش نشان می‌دهند پیدا کنیم و این یک رویکرد کاملا ً متفاوت بود . "
The ، پروفسور و یکی از اعضای - و the ، می‌گوید : " رژیم لاغری با تغییر روش تولید انرژی ، و دلایلی که به طور کامل درک نشده اند ، شروع به تحقیق درباره اثربخشی رژیم غذایی می‌کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: