روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به گفته بلک ، " امید ما این است که در نهایت اسکن چشم investigational به عنوان ابزاری برای کنترل بیماری به حد کافی برای مداخله و تغییر مسیر اختلال در درمان و تغییر سبک زندگی مورد استفاده قرار گیرد . "
برای چند دهه ، تنها راه تشخیص رسمی این شرایط تشخیصی ، بررسی و تجزیه و تحلیل مغز patient's بعد از مرگ بیمار بود . در سال‌های اخیر ، پزشکان به اسکن‌های tomography ( PET ) از مغز افراد زنده تکیه کرده‌اند تا شواهدی از این بیماری را ارایه دهند ، اما این فن‌آوری بسیار پرهزینه و تهاجمی است و نیاز به بیمار شدن با tracers رادیو اکتیو دارد .
در تلاش برای یافتن یک تکنیک بسیار تهاجمی و کم‌تر تهاجمی ، تیم تحقیقاتی سدار - سینای با بازرسان در NeuroVision تصویرسازی NeuroVision ، سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک‌المنافع ، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هم‌کاری کرد و UCLA برای تبدیل noninvasive eye به انسان‌ها انجام شد.
نتایج منتشر شده براساس یک آزمایش بالینی است که در ۱۶ بیمار مبتلا به بیماری Alzheimer's انجام می‌شود که یک محلول حاوی curcumin ، یک جز طبیعی از زرد چوبه، را مصرف می‌کنند . The causes amyloid را در شبکیه قرار می‌دهد تا " نور بالا " را روشن کند و توسط اسکن تشخیص داده شود . سپس بیماران با گروهی از افراد جوان‌تر و شناختی مقایسه شدند .
Koronyo و Koronyo همچنین نویسندگان کلیدی نتایج اصلی بودند که در مجله journal در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و برای اولین بار در کنفرانس بین‌المللی Alzheimer's Association's در سال ۲۰۱۰ ارائه شد .
اختلال بصری در میان بزرگسالان مسن‌تر با عملکرد ضعیف شناختی
مبدا :
دفتر روزنامه JAMA
خلاصه :
در یک نمونه نماینده ملی از بزرگسالان مسن‌تر ، نقص بینایی با عملکرد شناختی بدتر همراه بود .
طبق تحقیقی که توسط JAMA Ophthalmology منتشر شد ، در یک نمونه نماینده ملی از بزرگسالان مسن‌تر ، اختلال بینایی با عملکرد شناختی بدتر همراه بود .
پیش‌بینی می‌شود تعداد افراد در ایالات‌متحده با مشکلات بینایی تا سال ۲۰۵۰ دو برابر شود . بدکاری بصری و شناخت ضعیف در میان بزرگسالان مسن‌تر شایع است ؛ با این حال ، رابطه خوب تعریف نشده است . Suzann پرشینگ ، M.D. ، M.S. ، دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ، پالو آلتو همکاران و همکارانش آنالیز دو مجموعه داده ملی ، بررسی بررسی ملی بهداشت و تغذیه ( NHANES ) ، ۱۹۹۹ - ۲۰۰۲ ، و گرایش‌ها رونده‌ای ملی پیری و پیری را برای بررسی ارتباط اختلال بینایی و خود گزارش‌شده در بزرگسالان آمریکایی انجام دادند .
The شامل ۲، ۹۷۵ پاسخ‌دهنده ، ۶۰ ساله و مسن‌تر بودند که آزمون سنجش عملکرد شناختی را تکمیل کردند . The شامل ۳۰ ، ۲۰۲ پاسخ دهندگان در سنین ۶۵ سال و پیرتر از ارزیابی وضعیت جنون بودند . محققان دریافتند که ششم به طور قابل‌توجهی با عملکرد شناختی بدتر پس از تطبیق برای آمارگیری ، بهداشت ، و عوامل دیگر مرتبط است . این یافته‌ها برای تصاویر بصری اندازه‌گیری شده در فاصله و از طریق خود گزارش مشخص شدند .
این مطالعه برخی از محدودیت‌ها را بیان می‌کند ، از جمله نتایج ارایه‌شده در این تحلیل ، مشاهداتی است و یک رابطه سببی بین اختلالات شناختی و شناختی نمی‌تواند بدون مطالعات طولی ایجاد شود .
تحقیقات بیشتر برای درک بهتر روابط طولی و معلولی بین زوال دیداری و شناختی مجاز است . نویسندگان می‌نویسند که با این حال ، از دیدگاه سیاست ، این امر می‌تواند به ارزش کنترل تصویر کمک کند ، نه تنها برای شناسایی بیمارانی که ممکن است از درمان بیماری‌های چشم correctable بهره‌مند شوند ، بلکه همچنین به محدودیت‌های گسترده‌تر در عملکرد از وظایف شناختی و مستقیم بصری نیز مشکوک هستند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: