روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای طراحی انواع جدید آنتی‌بادی ، تیم تحقیقاتی در یک پپتید آمینو اسید - آمینو اسید - آمینو اسید - که از یک بیماری ژنتیکی بسیار نادر به نام amyloidosis بریتانیایی مشتق شده‌است، استخراج شده‌است ، اما در بقیه جمعیت انسانی وجود ندارد . آن‌ها آن را به ساختار بزرگ و با ثبات با بیش از ۹۰ درصد ساختار بتا ( the immunogen ) تبدیل کردند که اکنون می‌تواند " توسط سیستم ایمنی پستاندار " دیده شود . همچنین یک واکنش آنتی‌بادی خاص را ایجاد کرد که مشکلات حل‌شده با رویکردهای استاندارد را حل کرد . با immunizing موش با دوزهای بالا ، آن‌ها تولید آنتی‌بادی بسیار نادر را در صفحات بتا در oligomers سمی forced .
محققان می‌گویند که آنتی‌بادی نادر آن‌ها ، فعال شده از قطعات پروتیینی که تنها در یک بیماری نادر دیده می‌شوند، تقریبا ً صفر است که منجر به واکنش ایمنی ناخواسته به پروتئین‌های طبیعی با توالی‌های مشابه ( autotoxicity ) ، سقوط بسیاری از تلاش‌های قبلی شود . در نهایت ، تیم آنتی‌بادی lead خود را در مقابل بافته‌ای که از مغز بیماران انسان با بیماری‌های Alzheimer's ، Parkinson's و prion گرفته شده‌بود ، غربال کرد . تنها شش آنتی‌بادی مونوکلونال که واکنش نشان دادند ، از حداقل دو پروتیین misfolded از دو بیماری برای مطالعه بیشتر انتخاب شدند .
Goni می‌گوید : "این انتشار اولین سیستمی است که آنتی‌بادی تولید می‌کند که تنها oligomers سمی پروتیین‌های misfolded را هدف قرار می‌دهد که توسط صفحات بتا در چندین بیماری احاطه شده‌است، و بدون توجه به آرایش اسید آمینه of مونومر هر مونومر دی misfolded " .
آیا طول telomere مرتبط با واکنش شناختی به مداخله سبک زندگی است ؟ : حمایت از شواهد مربوط به محاکمه انگشت
مبدا :
مطبوعات IOS
خلاصه :
آیا طول telomere مرتبط با واکنش شناختی به مداخله سبک زندگی است ؟ حمایت از شواهد توسط محققین ارائه شده‌است .
آیا طول telomere مرتبط با واکنش شناختی به مداخله سبک زندگی است ؟ حمایت از شواهد حاکی از محاکمه انگشت .
یک مطالعه جدید از تیم آزمایش انگشت ، نشان می‌دهد که شرکت کنندگان با طول telomere کوتاه‌تر ( ltl ) مزایای بیشتری در شناخت از مداخله سبک زندگی multidomain داشتند .
دکتر شیرین Sindi ، مولف اصلی این مطالعه که در موسسه Karolinska ( سوئد ) و کالج سلطنتی لندن ( انگلستان ) است ، می‌گوید : " این یافته‌ها بسیار نویدبخش هستند ، چرا که افراد دارای telomeres کوتاه‌تر می‌توانند نماینده گروه در خطر باشند . "
Telomeres در انتهای کروموزوم‌ها یافت می‌شوند ( که DNA ما را نگه می‌دارند ) ، از آن‌ها در برابر بدتر شدن یا گیر افتادن با کروموزوم‌های همسایه محافظت می‌کند . Telomeres نقش مهمی در فرآیند تقسیم سلولی ایفا می‌کند .
مطالعه حاضر اولین مورد برای ارزیابی این مساله است که آیا ltl اساس می‌تواند اثرات مداخله سبک زندگی multidomain را بر شناخت میان بزرگسالان مسن‌تر که در معرض خطر زوال شناختی قرار دارند ، تغییر دهد یا خیر . نتایج نشان داد که اثرات دخالت سودمند بر شناخت بیشتر در میان افراد با ltl مبنا کوتاه‌تر ، به خصوص برای کارکرد اجرایی مشخص‌تر بود . مطابق با مطالعات قبلی ، سبک زندگی ناسالم با ltl کوتاه کوتاه‌تر در میان شرکت کنندگان انگشت همراه بود .
دکتر Sindi می‌گوید : " این به ما نشان می‌دهد که شرکت کنندگان با ltl کوتاه‌تر برای بهبود سبک زندگی زمانی که وارد این مطالعه شدند فضای بیشتری برای بهبود سبک زندگی دارند . " اما تنظیم سبک زندگی یافته‌های مشاهده‌شده را تضعیف نکرد .
مولفان با در نظر گرفتن اینکه ltl کوتاه‌تر با عملکرد شناختی ضعیف و جنون مرتبط بوده‌است ، بسیار دلگرم‌کننده است که مداخله شیوه زندگی multidomain بویژه در بین افراد دارای ریسک بالاتر سودمند است .
در غیاب داروهای تغییر بیماری برای بیماری جنون و Alzheimer's ، اقدامات پیشگیرانه به تازگی به عنوان یک رویکرد مداخله نویدبخش مورد توجه قرار گرفته‌اند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: