روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

استرس ، خستگی ، و احساسی که حافظه شما دارد شما را ناامید می‌کند . این ها نشانه‌های یک گروه رو به رشد از بیماران هستند که به عنوان بخشی از پایان‌نامه آکادمی Sahlgrenska مورد مطالعه قرار گرفته‌اند . نتیجه - - آن‌ها ممکن است نیاز به کمک داشته باشند، اما به ندرت وارد مراحل اولیه جنون می‌شوند .
مری Eckerstrom دانشجوی دکترای خود در موسسه علوم عصبی و پزشکی در بیمارستان دانشگاه Sahlgrenska می‌گوید : " ما شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که به دلیل مشکلات شناختی خود به دنبال کمک هستند ، اما علی‌رغم تحقیقات کامل ، هیچ نشانه‌ای از بیماری ندارند . "
هجوم این گروه خاص از بیماران که در حال حاضر نشان‌دهنده یک سوم افرادی است که به این واحد می‌آیند ، نیاز به دانش این گروه را افزایش داده‌است . ماری Eckerstrom در کار خود چند صد تن از آنان و زنان و مردان را به مدت متوسط چهار سال دنبال کرد .
آن‌ها معمولا ً افراد حرفه‌ای تحصیلکرده هستند که در این زمینه ، بین سنین ۵۰ تا ۶۰ ساله، نسبتا ً جوان هستند . زمانی که در بیمارستان تست شد ، وظایف حافظه آن‌ها دست‌نخورده باقی می‌ماند . اما ، در محیط روزمره آن‌ها که تحت فشار هستند تا به طور مداوم چیزهای جدید را یاد بگیرند ، فکر می‌کنند که چیزها درست کار نمی‌کنند .
همبستگی بین مشکلات حافظه دریافت شده و استرس می‌تواند قوی باشد . هفت نفر از ده نفر در گروه از استرس شدید ، تحلیل رفتگی کلینیکی و یا افسردگی رنج می‌برند .
او گفت : " ما دریافتیم که مشکلات با استرس بسیار رایج هستند . بیماران اغلب به ما می‌گویند که زندگی می‌کنند یا با استرس شدید زندگی می‌کنند و این کار بر وظایف شناختی آن‌ها تا حدی تاثیر می‌گذارد که احساس می‌کنند بیمار هستند و نگران آن هستند . ماری Eckerstrom می‌گوید : " در برخی موارد ، این مساله با یکی از اعضای خانواده نزدیک با زوال عقل ترکیب می‌شود و به بیمار اطلاعات بیشتری می‌دهد اما نگرانی آن‌ها را افزایش می‌دهد ."
واحد حافظه به بررسی سو ظن مراحل اولیه جنون در افرادی می‌پردازد که به دنبال کمک هستند . تحقیقات به موازات این انجام می‌شود .
" ما عمدتا ً در مورد جنون مشکوک تحقیق می‌کنیم . اگر ما قادر به کنترل این مساله باشیم ، پس بیمار نزد ما نخواهد ماند . اما در بسیاری از مناطق چنین بیمارانی دیده نمی‌شوند و به نظر می‌رسد که آن‌ها در بین ترک‌ها قرار دارند ."
مشکلات حافظه ادراک‌شده رایج هستند و ممکن است نشانه اولیه توسعه آینده زوال عقل باشند . برای افرادی که در گروه مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و همچنین در مایع مغزی - نخاعی خود به انحراف دچار شده‌اند ( بتا - amyloid ، total و phospho - تاو ) ، خطر زوال عقل در حال رشد بیشتر از دو برابر است . با این حال ، اکثریت بعد از چهار سال هیچ نشانه‌ای از تباهی نشان ندادند .
این افراد هیچ نشانه‌ای عینی از زوال عقل ندارند . ماری Eckerstrom می‌گوید : " این مساله به جای آن استرس ، اضطراب و افسردگی است . "
یکی از ده مورد از ده با مشکلات حافظه‌ای از خود درک شده در طول دوره مورد بررسی ، دچار زوال عقل شد . به گفته ماری Eckerstrom ، این یک درصد بالاتر از جمعیت به طور کلی است ، اما هنوز هم پایین است .
" مساله تنها هر کسی نیست که در زندگی روزمره مشکلات حافظه داشته باشد . ماری Eckerstrom می‌گوید : " این مساله بیشتر مورد توجه افرادی است که به دنبال جلب توجه پزشکی برای بررسی این موضوع هستند که آیا آن‌ها در حال توسعه مشکلات جدی هستند یا خیر . "
امکان بررسی چگونگی تاثیر بیماری Alzheimer's بر مغز در سنین مختلف
مبدا :
دانشگاه لوند
خلاصه :
بیماری آلزایمر می‌تواند به چندین بیماری بسیار متفاوت منجر شود و تا کنون ، حالات مختلف آن عمدتا ً از طریق رفتار و رفتار بیماران مشاهده شده‌اند . محققان در حال حاضر تصاویری از تغییرات مغز مرتبط با این نشانه‌ها را تولید کرده‌اند - توسعه که دانش را افزایش داده و می‌تواند تشخیص و درمان آینده را تسهیل کند.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: