روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پس از این کشف جدید ، مبتلایان به Alzheimer's ممکن است در حال حاضر یک تست اضافی برای بهبود دقت تشخیص به منظور بهبود مناسب برای درمان مناسب داشته باشند .
این تحقیق همچنین فرصتی ارزشمند برای نظارت بر روند پیشرفت بیماری ارایه می‌دهد .
مطالعه بین‌المللی در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم آمریکا از فن‌آوری مبتنی بر حسگر با هسته الماس استفاده کرد تا حدود ۵۵۰ نمونه خون را تجزیه و تحلیل کند .
محققان با عبور نور از طریق الماس و مشاهده تعاملات آن با پلاسما ، قادر به تشخیص پیوندهای شیمیایی خاص درون خون بودند . این اطلاعات بیوشیمیایی برای مقایسه نمونه‌های خون از موارد بیماری Alzheimer's و سایر بیماری‌های عصبی ناشی از کنترل‌های سالم مورد استفاده قرار گرفت .
تحقیقات علمی - توسط محققانی در دانشگاه لنکستر ، دانشگاه منچستر ( UCLan ) ، دانشگاه منچستر و دانشگاه فدرال ریو گرانده ، در شهر Norte برزیل انجام شد .
پروفسور دیوید Allsop از دانشگاه لنکستر برای سال‌ها هم‌کاری با پروفسور دیوید مان در دانشگاه منچستر در جستجوی نشانه‌های تشخیصی بیماری عصبی در پلاسمای خون هم‌کاری کرده‌است .
آن‌ها تمام نمونه‌های پلاسما را برای این مطالعه ، همراه با پشتیبانی از اطلاعات بالینی و ژنتیکی ، و تخصص در Alzheimer's و سایر شرایط عصبی، فراهم کردند .
پروفسور Allsop گفت : " یک جنبه هیجان‌انگیز از مطالعه توانایی تمایز دقیق بین بیماری Alzheimer's و جنون جسم Lewy بود ، که شرایطی هستند که هر دو نتیجه زوال عقل هستند و جدا کردن از یکدیگر براساس اطلاعات بالینی و نشانه‌ها دشوار است . با کاهش موارد تشخیص اشتباه و مدیریت درمان مناسب ، بسیاری از مردم می‌توانند از این نوع تست خون در آینده بهره‌مند شوند ."
تشخیص Alzheimer's در حال حاضر شامل ارزیابی دقیق پزشکی از جمله تاریخچه بالینی ، تست حافظه و اسکن مغزی است، با این حال تنها تشخیص قطعی با معاینه کالبدشکافی تعیین می‌شود . این تست خون جدید روشی غیر تهاجمی ، دقیق‌تر و نسبتا ً مقرون‌به‌صرفه برای تشخیص ارائه می‌دهد که مدیریت صحیح شرایط را تضمین می‌کند .
پروفسور فرانسیس مارتین ، محقق اصلی مطالعه و موضوع Biosciences در UCLan ، گفت : " ما یک جمعیت سالخورده داریم ، به این معنا که شیوع و شیوع of در حال افزایش است ، همان طور که نیاز به تشخیص دقیق وجود دارد . توانایی شناسایی بیماری‌های عصبی مختلف از طریق تجزیه و تحلیل خون روشی سریع و دقیق برای ایجاد موثرترین طرح درمانی و نیز پایش بیماری ارائه می‌دهد ."
این رویکرد جدید همچنین می‌تواند پتانسیل لازم برای انجام آزمایش‌ها برای شناسایی و پایش نشانه‌های اولیه اختلال شناختی خفیف را ارایه دهد ، به این معنی که ظهور of و انواع دیگر بیماری‌های دامی می‌تواند زودتر از قبل شناسایی شود و اقدامات پیشگیرانه ممکن است زودتر انجام شود تا پیشرفت این بیماری‌ها را کند کند.
پروفسور مارتین افزود : " برای کسانی که مبتلا به بیماری Alzheimer's هستند ، زمانی که به طور مرسوم تشخیص‌داده شده‌است ، آسیب به خوبی پیش رفته‌است ، اما این روش جدید یک ابزار غربالگری اولیه بالقوه موثر را در زمانی ارائه می‌دهد که بیماران فقط علائم اختلال شناختی خفیف را نشان می‌دهند . این یک پیشرفت بالقوه مهم برای پیش‌گیری از بیماری‌های بیماری‌های مزمن و بیماری‌های مزمن عصبی است ."
استرس شدید در پس مشکلات حافظه دریافتی
مبدا :
دانشگاه گوتنبرگ
خلاصه :
استرس ، خستگی ، و احساسی که حافظه شما دارد شما را ناامید می‌کند . اینها نشانه‌های یک گروه رو به رشد از بیماران هستند . نتیجه - آن‌ها ممکن است نیاز به کمک داشته باشند، اما به ندرت وارد مراحل اولیه جنون می‌شوند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: