روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

از آنجا که بسیاری از the نادرست / خیر ، حاوی اطلاعاتی در مورد این که چگونه یک بیمار تا زمان قطع ارتباط نزدیک است ، محققان سه مقوله را برای دسته‌بندی بیماران ایجاد کردند - - " بله " ، " نه " و " شاید " - تا ببینم که آیا این صحت دستگاه را افزایش داده‌است یا خیر.

این گروه احتمالا ً شامل تعداد کمی از بیماران با فعالیت greater غیر عادی معمولی بود که به لحاظ آماری به اندازه کافی بالا نبود که قطعا ً مثبت باشد .

هنگامی که نتایج دوباره روی سیستم سه ردیفی محاسبه شد ، حساسیت تشخیص فردی با آسیب مغزی ناشی از ضربه به ۹۷ درصد افزایش یافت ، در حالی که ۱۵۲ درصد از آن آسیب مغزی ناشی از ضربه تشخیص داده شدند، و ۹۹ درصد از آن‌ها بیش از ۱ milliliter خونریزی در مغز داشتند . هیچ کدام از چهار منفی کاذب مورد نیاز جراحی ، به دلیل جراحت و یا نیاز به تصویربرداری مغزی اضافی به بیمارستان بازگشتند .

براساس این طبقه‌بندی ۳۰۰ ، محققان بیماران را به " بله " یا " نه " طبقه‌بندی کردند ، که نشان‌دهنده آسیب مغزی ناشی از ضربه بیش از ۱ میلی متر خون است یا خیر . از ۵۶۴ بیمار بدون خونریزی مغزی ، همانطور که با اسکن CT تایید شد ، ۲۹۱ بیمار در ۳۰۰ دلار به عنوان آسیب مغزی به ثبت رسیدند . از ۱۵۶ بیمار مبتلا به خونریزی مغزی تایید شده ، ۱۴۴ ، یا ۹۲ درصد ، به احتمال زیاد با طبقه‌بندی پیش از ۳۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفتند . از آن‌هایی که با خونریزی مغزی از طریق سی‌تی‌اسکن ، ۱۲ شرکت‌کننده ، یا ۸ درصد ، خونریزی مغزی داشتند ، حدود ۱ درصد خون در مغز داشتند و پنج نفر یا ۳ درصد ، بیش از ۱ کیلو خون در مغز داشتند .

نتایج آزمایش همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه نشان‌دهنده وجود خونریزی مغزی خطرناک بالقوه ۵۲ درصد از زمان در شرکت کنندگان با بله / عدم طبقه‌بندی است. با استفاده از روش بله / خیر / یا شاید طبقه‌بندی ، دستگاه ۲۸۱ بیمار را به عنوان آسیب مغزی طبقه‌بندی کرد ، به درستی پیش‌بینی کرد که آیا کسی می‌تواند یک آسیب سر را ۳۹ درصد زمان داشته باشد. محققان می‌گویند که این قابلیت پیش‌بینی در معیارهای بالینی که در حال حاضر برای ارزیابی این که آیا انجام یک سی‌تی‌اسکن - - شناخته‌شده به عنوان معیار نیواورلئان و قوانین CT سر - - - و پیش‌بینی عدم وجود خونریزی مغزی بیشتر از ۷۰ درصد زمان در آن افراد که بیش از ۷۰ درصد از آسیب مغزی ، مانند حواس‌پرتی ، سردرد یا فراموشی استفاده می‌کنند ، استفاده می‌شود .
همانند یک EEG معمول ، تست test هر نوع احساس یا خطر را ایجاد می‌کند . احتمال کمی خارش پوست از دیسک‌ها وجود دارد که فعالیت الکتریکی را می‌خوانند .
اگرچه هزینه دقیق ‌تری توسط BrainScope ، سازنده دستگاه ثبت شده‌است ، شرکت می‌گوید که بخش کوچکی از هزینه یک اسکنر CT خواهد بود که بسته به توانایی‌ها شروع به کار می‌کند و به ۲.۵ میلیون دلار بستگی دارد و این کار ارزان‌تر و سریع‌تر خواهد بود . در سپتامبر ۲۰۱۶ ، دستگاه توسط اداره غذا و دارو برای استفاده در تنظیمات بالینی پاک‌سازی شد .
بررسی سیستم تعلیق brain's در tbis
مبدا :
دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس
خلاصه :
آسیب مغزی و آسیب مغزی می‌تواند مخرب و ناتوان‌کننده باشد . محققان می‌دانند که غشا جداکننده جمجمه از مغز نقش کلیدی در جذب ضربه و جلوگیری از آسیب ناشی از ضربه سر ایفا می‌کند ، اما جزئیات بیشتر مبهم باقی می‌ماند . تحقیقات جدید به این سیستم تعلیق و بینشی که می‌تواند برای جلوگیری از TBI فراهم کند ، نزدیک‌تر می‌شود .
آسیب مغزی و آسیب مغزی می‌تواند مخرب و ناتوان‌کننده باشد . علی‌رغم علاقه شدید و سال‌ها تحصیل ، مکانیسم‌های دقیق و جراحت عصبی هنوز مشخص نشده اند . محققان می‌دانند که غشا جداکننده جمجمه از مغز نقش کلیدی در جذب ضربه و جلوگیری از آسیب ناشی از ضربه سر ایفا می‌کند ، اما جزئیات بیشتر مبهم باقی می‌ماند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: