روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

با استفاده از ابزارهای تشخیص , سنجش , تعادل و سایر عوامل سنجش از دور انجام شد . این ارزیابی‌ها بعدا ً با تشخیص‌های پزشکی جداگانه صورت گرفت که توسط پرسنل بخش پزشکی که شامل پزشکان تیم آریزونا و مربیان ورزشی بود انجام شد . نتایج هر بار با هم مطابقت داشت .
مدیر پزشکی ورزشی در شمال آریزونا , که به انجام ارزیابی‌های مزرعه‌ای در طول مطالعه کمک کرد , گفت که این مطالعه نشان می‌دهد که فن‌آوری اطلاعات می‌تواند کارساز باشد, اما نیاز به آموزش پرسنل آموزش‌دیده برای کمک به حاشیه را کاهش نمی‌دهد .
او گفت : " اگر با اصول اولیه داشتن یک مربی ورزشی در مدرسه شروع نکنید , در حال حاضر چرخ‌ها را می‌چرخاند . " " اگر آمادگی ندارید کسی را برای انجام کاری با پاسخ‌های ( از نورولوژیست ) داشته باشید این سوالات را بپرسید . "
یافته‌ها پشتیبانی علمی را برای واحدهای کمی که قبلا ً از ربات‌های موازی در رویداده‌ای ورزشی استفاده کرده‌اند , اضافه می‌کند . وارگاس وارگاس تنها یک آینده محدود برای تکنولوژی در رشته‌های دانشگاهی و حتی کم‌تر در رده‌های حرفه‌ای می‌بیند , که در آن‌ها پزشکان خبره و مربیان ورزشی در دسترس هستند .
هدف اصلی او رسیدن به ورزش‌های دبیرستانی از جمله فوتبال , بسکتبال , بیسبال و بسکتبال است . او سناریویی را در نظر دارد که در آن نواحی چندگانه می‌توانند یک متخصص ضربه مغزی در حالت آماده‌به‌کار برای همه بازی‌های خود داشته باشند . این فرد در زمان مورد نیاز از طریق یک ربات یا رابط ارزان‌تر , در دسترس خواهد بود .
این استراتژی می‌تواند در ایالت‌هایی مانند تگزاس مفید باشد که لازم است قبل از بازگشت به عمل تاییدیه پزشک را بگیرند . در نقاط روستایی کشور , پیدا کردن یک دکتر برای انجام این کار اغلب نیازمند یک سفر طولانی است .
وارگاس وارگاس می‌گوید : " این راهی برای آوردن پزشکان به مناطق دورافتاده است . " یک نفر می‌تواند مدارس متعددی را پوشش دهد . اگر عملا ً تماس بگیرید , می‌توانید هر جایی باشید و به محض اینکه نیاز دارید , در دسترس باشید . "
این تحقیق توسط مرکز کلینیک مایو برای نوآوری انجام شد و قبل از حرکت به سمت جنوب غرب , آسیب مغزی را مطالعه کرد . جورج هرشی سار با کلینیک مایو در این مطالعه هم‌کاری کرد .
یک متخصص اعصاب و متخصص بی‌هوشی گفت : " حذف تصمیمات بازی در تعیین ضربه مغزی بسیار مهم است . " " این مطالعه نشان می‌دهد که یک نورولوژیست به راه دور در دسترس از راه دور از راه دور می‌تواند پرسنل را راهنمایی کند تا این تصمیمات را به شیوه‌ای معنادار و به موقع اتخاذ کنند . "
پژوهشگران دریافته‌اند که لایه کف دستی در ضربات مغزی کم‌تر نقشی ایفا می‌کند .
منبع :
دانشگاه سیمون فریزر
خلاصه :
محققان می‌گویند که اصلاح ساده سکوهای پایه هاکی روی شانه بازیکنان می‌تواند تاثیری بر برخورد شانه به سر داشته باشد که متداول‌ترین علت ضربه مغزی در هاکی روی یخ است.
محققان دانشگاه " سایمون فریزر " دریافته اند که یک تغییر ساده برای لایه‌های شانه بازیکنان هاکی روی شانه , ضربه سر تا سر , شایع‌ترین علت ضربه مغزی در هاکی روی یخ است .
درحالیکه سکوهای پایه برای محافظت از بازیکنان طراحی شده‌اند , بیشتر آن‌ها با کلاه‌های پلاستیکی سخت طراحی شده‌اند که ممکن است باعث شود بازیکنان چک‌ها را تحویل دهند که احتمال ضربه مغزی بیشتر است . محققان به رهبری پروفسور ( استیو جابز ) , بر روی یک لایه بیرونی کف نرم بر روی درپوش شانه آزمایش کردند تا ببینند که آیا می‌تواند شدت ضربه به سر شانه را کاهش دهد یا خیر.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: