روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تحقیقات جدید از سوی گروهی از مهندسین دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس نگاهی دقیق‌تر به این " سیستم تعلیق " و بینشی که می‌تواند برای محدود کردن یا شاید از TBI فراهم آورد ، دارد .
فیلیپ bayly ، Lilyan & ای می‌گوید : " این ایده کشف این بود که چگونه لایه‌ای از غشا وجود دارند که مغز را به جمجمه متصل می‌کنند . " Lisle هیوز ، استاد مهندسی مکانیک و صندلی دانشکده مهندسی مواد & در دانشکده مهندسی کاربردی علوم کاربردی است . زمانی که بر روی یک اتومبیل حرکت می‌کنید ، یک نوسان بزرگ چرخ‌ها را تغییر دهید ، اما حرکت بسیار کمی را در بدن خود به دست می‌آورید ، زیرا سوسپانسیون آن را جذب می‌کند .
" ما می‌دانیم که غشاها در آنجا هستند تا مغز را از بین ببرند، اما با این تفاوت که چقدر می‌توانند تنوع را از فرد به فرد تغییر دهند ؟ "
در طول این مطالعه ، محققان از یک تکنیک تصویربرداری به نام elastography رزونانس مغناطیسی ، یا MRE ، در شش داوطلب استفاده کردند . در طول MRE ، ارتعاشات ریز جمجمه از طریق یک بالش مرتعش معرفی می‌شود و با حسگرهای تعبیه‌شده در یک mouthguard اندازه‌گیری می‌شود . سپس حرکت مغز از طریق تصویرسازی تشدید مغناطیسی اندازه‌گیری شد . در مقایسه با یک مدل ژلاتین که انتقال نیروی قابل‌توجهی را نشان داد ، رابط شش سوژه - مغز به طور قابل‌توجهی به تاخیر افتاد و انتقال حرکت از جمجمه به مغز را تضعیف کرد .
bayly گفت : " در طی مطالعه ما ، در طی مطالعه ما ، ۹۰ درصد از حرکت به مغز ضعیف شده‌است .
مرحله بعدی : حذف نیاز به سیستم سنسور mouthguard و توسعه یک روش MRE کارآمدتر ، که می‌تواند یک مطالعه بزرگ‌تر با موضوعات دیگر داشته باشد .
bayly گفت : " این به ما اجازه می‌دهد تا عواملی مانند سن یا جنسیت را وقتی که آسیب مغزی ناشی از ضربه وارد می‌شود را بررسی کنیم و ببینیم چه کسی ممکن است بیشتر در معرض چنین زخم‌هایی باشد ."
پروتز انگشت سرنخ‌هایی به سلامتی مغز ارائه می‌دهد .
مبدا :
دانشگاه لوند
خلاصه :
هدف یک مطالعه جدید ، تجزیه و تحلیل این است که چگونه مغز اطلاعات را از تجربه مجازی لمسی ، که توسط یک دست مصنوعی با احساس مصنوعی ایجاد شده‌است ، تفسیر می‌کند . نتیجه کاملا ً غیرمنتظره بود - روشی جدید برای اندازه‌گیری سلامت مغز .
در هم‌کاری بین محققان سوئدی و ایتالیایی ، هدف بررسی این موضوع بود که چگونه مغز اطلاعات را از تجربه مجازی لامسه تفسیر می‌کند ، که توسط یک دست مصنوعی با احساس مصنوعی ایجاد شده‌است . نتیجه کاملا ً غیر منتظره بود - - یک روش جدید برای اندازه‌گیری سلامت مغز .
" ما توانستیم هم‌کاری بین شبکه‌های عصبی را به روش بسیار دقیق و دقیق اندازه‌گیری کنیم . هنریک Jorntell محقق علوم اعصاب از دانشگاه لوند در سوئد می‌گوید : " همچنین می‌توانیم ببینیم که کل شبکه چگونه تغییر می‌کند وقتی اطلاعات جدیدی وارد می‌شود . "
گروه Pisa - لوند با نوک انگشت bionic که در حال حاضر برای استفاده از limb عضو مصنوعی استفاده می‌شود ، تجربه لمس مصنوعی ایجاد کردند . این تجربه‌های لمسی مصنوعی برای لمس اعصاب سنسور تماس پوست در موش ، به عنوان نوعی از پخش مجدد اطلاعات مربوط به مغز ارائه شده‌است . با استفاده از تحلیل تفکیک پذیری بالا از این که چگونه نورون‌ها و شبکه‌های مغزی متصل به آن‌ها این اطلاعات تماس را پردازش کردند ، که توسط دانشمند neurocomputational آلبرتو Mazzoni و دانشمند فیزیک ، آنتون Spanne طراحی شده‌بود ، این گروه‌ها بینش غیرمنتظره‌ای را به نمایش مغزی دنیای خارجی تجربه کردند . نورون‌های مجرد در مغز قادر به انتقال اطلاعات بیشتر از آنچه قبلا ً فکر کرده بودند و می‌توانند تعامل داشته باشند تا به طور بالقوه از محرکه‌ای حسی استفاده کنند.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: