روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اطلاعات آنالیز موجک نیز می‌توانند به ارزیابی درمان‌های جدید کمک کنند . دکتر Chalak قصد دارد از آنالیز موجک به عنوان بخشی از مطالعه HEAL استفاده کند ، یک آزمایش بالینی بزرگ برای تعیین اثربخشی of ، هورمونی که تشکیل سلول‌های خون قرمز را افزایش داده ، برای درمان نوزادان با asphyxia . از آنالیز موجک برای ارزیابی نوزادان که بخشی از مطالعه HEAL در واحد مراقبت ویژه اطفال در ویلیام P هستند ، استفاده خواهد شد . . پسر بیمارستان دانشگاه ، بیمارستان Parkland و مرکز پزشکی Children's .
همچنین فن‌آوری ویولت ممکن است به تعیین این مساله کمک کند که کدام کودکان باید درمان شوند .
" از کودکانی که از اکسیژن محروم هستند ، برخی از don't به دلیل آسیب مغزی و یا آسیب مغزی ، واجد شرایط سرد شدن هستند . با این حال برخی از این کودکان نتایج معکوسی دارند . دکتر Rashmin Savani ، رئیس پزشکی اطفال ( نوزادان ) و پروفسور پزشکان اطفال و زیست‌شناسی ادغامی ، که کرسی ویلیام بیوکنن را در انجمن پزشکان اطفال نگهداری می‌کند ، گفت : " این فن‌آوری می‌تواند به ما کمک کند تا تشخیص دهیم چه کسی به خنک کردن نیاز دارد . "
هم چنین می‌تواند منجر به کشفیات دیگر شود .
دکتر Rong ژانگ ، استادیار عصب‌شناسی و بیماری‌های قلبی ، و یکی از اعضای " پیتر اودانل جونیور " می‌گوید : " درک قوانین جریان خون مغز و تاثیر آن بر عملکرد مغز در نوزادان با استفاده از این تکنولوژی جدید پتانسیل بسیار زیادی برای رشد زیستی حساس جدید برای تشخیص بالینی ، درمان ، و پیش‌بینی برای این کودکان بیمار دارد که شدیدا ً مورد نیاز است " . موسسه مغز در جنوب غربی تگزاس .
این تحقیق در گزارش‌های علمی به نمایش درآمد .
به سرعت در حال ارزیابی خونریزی مغزی با استفاده از دستگاه جدید است .
مبدا :
دانشکده پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
دستگاه " ای ای ای " که در سال ۲۰۱۶ توسط اداره غذا و داروی آمریکا به تصویب رسید ، به سرعت و با ۹۷ درصد صحت تشخیص داد که آیا فرد مبتلا به جراحت سرش به احتمال زیاد خونریزی مغزی دارد و به ارزیابی و درمان بیشتری نیاز دارد . این نتایج آزمایشی همچنین نشان می‌دهند که این دستگاه ، عدم وجود خونریزی مغزی خطرناک بالقوه ۵۲ درصد زمان آزمایش کنندگان را پیش‌بینی می‌کند .
در یک آزمایش بالینی که در بین بزرگسالان در ۱۱ بیمارستان انجام شد ، محققان نشان داده‌اند که دستگاه "EEG " دستی که در سال ۲۰۱۶ توسط اداره غذا و داروی آمریکا تصویب شد می‌تواند به سرعت و با ۹۷ درصد صحت تشخیص دهد که آیا فرد مبتلا به جراحت سر احتمالا ً خونریزی مغزی دارد و به ارزیابی و درمان بیشتری نیاز دارد .
بنا به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ، سالانه حدود ۲.۵ میلیون آمریکایی با جراحت‌های مغزی مشکوک به اورژانس مراجعه می‌کنند . اکثر این افراد یک سی‌تی‌اسکن را دریافت می‌کنند ، و بیش از ۹۰ درصد از این اسکن ، هیچ آسیب مغزی ساختاری را نشان نمی‌دهند ، و هزینه‌های غیر ضروری را ایجاد می‌کنند و هزینه‌های پزشکی حدود ۱۲۰۰ دلار در هر اسکن تخمین زده می‌شود .
در گزارشی در مورد آزمایش بالینی آن‌ها ، محققان می‌گویند که دستگاه جدید - - که فعالیت الکتریکی در مغز را اندازه‌گیری می‌کند و سپس از الگوریتمی برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا بیمار ممکن است خونریزی مغزی داشته باشد - می‌تواند به تصمیم‌گیری بالینی و ارزیابی بیماران کمک کند ، و می‌تواند نیاز به اسکن CT را کاهش دهد .
دانیل Hanley جونیور ، محقق ارشد ، می‌گوید : " قبل از مطالعه ما ، هیچ هدفی ، معیارهای کمی از آسیب سر خفیف به غیر از تصویرسازی وجود نداشت . " این کار امکان تشخیص آسیب سر را به روش بسیار زود و دقیق باز می‌کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: