روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای پایین کردن سطوح تاو ، محققین به موش‌های اصلاح‌شده ژنتیکی تبدیل شده‌اند که در سنین کم‌تر و کمتری در مایع مغزی - نخاعی خود شناور هستند . چنین موش‌هایی در ۹ ماهه به طور قابل‌توجهی سطح تاو در خون خود نسبت به موش‌های ۳ ماهه را با تغییر ژنتیکی مشابه نشان دادند ، دوباره نشان‌دهنده توانایی antibody's برای بازتاب میزان تاو در مغز است .
Holtzman گفت : " در مطالعات آینده مفید خواهد بود تا ببینیم آیا اندازه‌گیری تاو در خون زیر پس از درمان آنتی‌بادی در انسان‌ها وضعیت تاو در مغز را منعکس می‌کند یا خیر . "
گرافین و طلا یک کاوشگر مغزی بهتر ایجاد می‌کنند .
مبدا :
موسسه علوم و فن‌آوری Gyeongbuk ( Daegu Gyeongbuk )
خلاصه :
دانشمندان electrodes عصبی انعطاف‌پذیرتر ایجاد کرده‌اند که آسیب بافت را به حداقل رسانده و سیگنال‌های مغزی شفاف را منتقل می‌کنند .
electrodes در مغز فعالیت عصبی را ثبت می‌کنند و می‌توانند به درمان بیماری‌های عصبی مثل Parkinson's و صرع کمک کنند . سود هم چنین در توسعه رابط‌های بهتر مغز - ماشین رشد می‌کند که در آن الکترودها می‌توانند به کنترل اعضای مصنوعی کمک کنند . پیشرفت در این زمینه‌ها محدود به محدودیت‌هایی در الکترودها است که نسبتا ً خشک هستند و می‌توانند به بافت مغزی نرم آسیب برسانند .
طراحی الکترودهای کوچک‌تر و ملایم‌تر که هنوز سیگنال‌های مغزی را انتخاب می‌کنند یک چالش است چون سیگنال‌های مغزی بسیار ضعیف هستند . به طور معمول ، الکترود کوچک‌تر ، ردیابی یک سیگنال سخت‌تر است . با این حال ، یک تیم از موسسه Daegu Gyeongbuk علم & در کره ، probes جدیدی را ایجاد کرد که سیگنال‌های مغزی کوچک ، انعطاف‌پذیر و خواندنی را به روشنی مشخص کرده بودند.
کاوشگر شامل یک الکترود است که سیگنال مغزی را ثبت می‌کند . سیگنال از یک خط اتصال به یک اتصال‌دهنده استفاده می‌کند که سیگنال را به دستگاه‌هایی که اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل سیگنال‌ها را منتقل می‌کند منتقل می‌کند .
الکترود با یک پایه طلایی نازک آغاز می‌شود . در این پایه اکسید روی اکسید روی بسیار کوچک است ، که در لایه نازک طلا پوشش داده می‌شود و سپس یک لایه از رسانا به نام آند را نشان می‌دهد. این مواد مرکب ، ناحیه سطحی موثر را افزایش داده، خواص و مقاومت الکترود را افزایش می‌دهد، در حالی که هنوز هم انعطاف‌پذیری و سازگاری با بافت نرم را حفظ می‌کند .
بستن چندین نانوسیم‌ها باریک در کنار یکدیگر به یک کاوشگر ، دانشمندان را قادر می‌سازد تا یک الکترود کوچک‌تر بسازند که همان ناحیه سطحی موثر یک الکترود بزرگ‌تر و صاف را حفظ کند . این به این معنی است که الکترود می‌تواند کوچک شود ، اما تشخیص سیگنال را کاهش ندهد . خط اتصال از ترکیبی از گرافین و gold ساخته شده‌است . graphene انعطاف‌پذیر است و طلا رسانای عالی است . محققان این تحقیق را مورد آزمایش قرار دادند و دریافتند که آن به وضوح سیگنال‌های مغزی موش را خیلی بهتر از الکترود استاندارد طلا و طلا مطالعه کرده‌است .
محققان در مقاله خود به تازگی در مقاله خود که اخیرا ً در مجله ACS کاربردی و رابط‌های کاربردی منتشر شده‌است ، نتیجه‌گیری کرده‌اند : " گرافین و آرایه الکترود انعطاف‌پذیر انعطاف‌پذیر می‌توانند برای پایش و ثبت عملکرد سیستم عصبی و یا انتقال سیگنال‌های الکتریکی به مغز مفید باشند .
این کاوشگر به آزمایش‌های بالینی بیشتری قبل از تجاری سازی گسترده نیاز دارد . پژوهشگران همچنین به توسعه یک نسخه بی‌سیم علاقه‌مند هستند تا آن را برای کاربردهای مختلفی راحت‌تر کنند .
نقش شناختی و روانی بازیکنان بازنشسته هاکی
مبدا :
Baycrest مرکز مراقبت از سالمندان
خلاصه :
محققان در مورد جامع‌ترین مطالعه روان‌پزشکی عصبی از بازیکنان بازنشسته هاکی روی یخ ، تا به امروز گزارش داده‌اند . آن‌ها دریافتند که فارغ التحصیلان درگیر در این مطالعه ، که بیشتر آن‌ها در لیگ هاکی بازی می‌کردند ، از آسیب‌های مغزی قابل‌توجه در مورد آزمایش عینی معاف بودند . با این وجود ، بازیکنان سطح بالایی از چالش‌های احساسی ، رفتاری و شناختی در مورد شکایات ذهنی و ذهنی را گزارش کردند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: