روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Holtzman گفت : " ما هیچ آزمایشی نداریم که به دقت وضعیت تاو در مغز را منعکس کند که سریع و آسان برای بیماران است . تاو می‌تواند در مایع مغزی - نخاعی اندازه‌گیری شود که مغز و نخاع را احاطه کرده‌است ، اما برای رسیدن به آن مایع ، شما باید یک ضربه ستون فقرات انجام دهید که تهاجمی است ."
در مغز ، بیشتر پروتیین‌های تاو در داخل سلول قرار دارند که برخی از آن‌ها به هم متصل شده‌اند و بقیه در سیال بین سلول‌ها شناور هستند . چنین مایعی بطور مداوم از مغز به سمت خون شسته می‌شود و تاو با آن همراه می‌شود . با این حال ، پروتیین تقریبا ً به محض اینکه به آنجا می‌رسد ، از خون پاک می‌شود ، بنابراین سطح ، در حالی که قابل‌تشخیص است ، به طور معمول بسیار پایین باقی می‌ماند .
Holtzman ، ، محقق postdoctoral Yanamandra ، دکترا ، و دانشجوی دکترا ، Tirth پاتل همراه با همکاران from Diagnostics ، AbbVie ، دانشگاه کالیفرنیا ، سان‌فرانسیسکو ، و بیمارستان پر سبیتری درمانی تکزاس ، استدلال کردند که اگر بتوانند مدت بیشتری تاو را در خون نگه دارند ، پروتئین تا سطوح قابل‌اندازه‌گیری جمع خواهد شد . اجازه دادن به پروتیین قبل از اندازه‌گیری سطح آن را بزرگ می‌کند - اما تفاوت‌های بین افراد را تحریف نمی‌کند - اما تفاوت بین افراد را تغییر نمی‌دهد ، به همان روشی که یک تصویر از یک دانه شن را در کنار یک دانه برنج گسترش می‌دهد، اندازه نسبی این دو را تغییر نمی‌دهد ، اما اندازه‌گیری تفاوت بین آن‌ها را ساده‌تر می‌کند .
محققان مقدار مشخصی از پروتئین تاو را مستقیما ً در رگ‌های موش‌ها تزریق کردند و بررسی کردند که چگونه پروتیین به سرعت از خون ناپدید شد . محققان نشان دادند که نیمی از پروتیین در کم‌تر از ۹ دقیقه ناپدید می‌شود . وقتی آن‌ها یک آنتی‌بادی اضافه کردند که به تاو متصل شد به مدت ۲۴ ساعت طول کشید . آنتی‌بادی در آزمایشگاه‌های of و مارک الماس ، MD ، از دانشگاه علوم جنوب غربی تگزاس پرورش داده شد و در حال حاضر دارای مجوز to Diagnostics است که با شرکت داروسازی AbbVie در توسعه فن‌آوری هم‌کاری می‌کند .
برای تعیین اینکه آیا آنتی‌بادی می‌تواند سطوح تاو را در یک جریان خون animal's تقویت کند که به راحتی اندازه‌گیری شود ، آنتی‌بادی را به موش تزریق کردند . در عرض دو روز ، سطوح تاو در خون mice's به آسانی قابل‌تشخیص رفت . آنتی‌بادی مانند ذره‌بین عمل می‌کند ، سطوح تاو را تقویت می‌کند تا تفاوت بین افراد به راحتی دیده شود .
Tau levels در خون people's نیز به طور چشمگیری در حضور آنتی‌بادی افزایش یافت . محققان آنتی‌بادی را به چهار نفر مبتلا کردند که بیماری تاو به نام فلج supranuclear progressive نامیده می‌شد. میزان خون آن‌ها از تاو ۵۰ تا ۱۰۰ برابر در عرض ۴۸ ساعت افزایش یافت .
Holtzman گفت : " مثل یک آزمایش استرس ، ما به نظر می‌رسد که این توانایی را داریم که what's را ببینیم که از مغز می‌آیند ، چون آنتی‌بادی تفاوت را با طولانی‌تر کردن زمانی که پروتیین در خون باقی می‌ماند ، تقویت می‌کند .
محققان گفتند : اندازه‌گیری سطح تاو در خون تنها در صورتی مفید است که سطح تاو در مغز را منعکس کند که در آن پروتئین به آن آسیب وارد می‌کند.
هر دو سطح بالا و پایین تاو در سیال اطراف مغز نشانه خطر است . Alzheimer's و آسیب مغزی مزمن هر دو با سطوح بالایی از تاو قابل‌حل در ارتباط هستند در حالی که تصور می‌شود که palsy supranuclear و دیگر بیماری‌های ژنتیکی مربوط به سطوح پایین باشند .
برای مشاهده اینکه آیا تاو سطح بالا در خون منعکس شده‌است یا نه ، محققان با یک ماده شیمیایی که نورون‌ها را مجروح می‌کنند رفتار می‌کنند یا نه . عوامل شیمیایی باعث می‌شود تاو از نورون‌های محتضر آزاد شود در نتیجه سطح تاو در مایع اطراف سلول‌ها افزایش یابد . دانشمندان افزایش مربوط به تاو در خون را در حضور آنتی‌بادی ضد تاو دیدند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: