روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر Starling و برت وارگاس ، رئیس برنامه ضربه مغزی در مرکز پزشکی جنوب غربی ، ۱۱ بازیکن فوتبال دانشجویی را که از ضربه مغزی در دو فصل فوتبال آسیب‌دیده بودند مورد ارزیابی قرار دادند . همه ورزش‌کاران امتیازات آزمون پایه رو به رو را دریافت کردند ، از جمله یک چک لیست شدت علایم ، ارزیابی استاندارد ضربه مغزی ، تست کینگ - Devick ، و خطای تراز خطای تغییر یافته سیستم .
در مجموع ۱۲۳ ورزش‌کار در این مطالعه ثبت‌نام کردند که ۵۰ تن از آن‌ها در دو فصل شرکت کردند .
در طی دو فصل فوتبال ، ورزشکارانی با ضربات مغزی مشکوک توسط پرسنل پزشکی دانشگاه آریزونا و مربیان دارای مدرک ورزشی مورد ارزیابی قرار گرفتند . همزمان ، دکتر وارگاس یا دکتر Starling یک معاینه مغزی را از طریق یک ربات از راه دور انجام می‌دهند .
دکتر Vargas می‌گوید : " در طی بررسی‌های دور از دور ، ما توانایی درخواست سوالات اضافی و تکرار هر بخش از ارزیابی فیزیکی را داشتیم . این تصمیم در مورد این که آیا ورزش‌کار باید از بازی حذف شود ، هم مربی ورزش و هم متخصص اعصاب است ."
هر دو پزشک دارای توافقنامه ای با ارزیابی ارزیابی و ۱۰۰ درصد از مهم‌ترین تصمیم - حذف از بازی بودند . این پیشنهاد نشان می‌دهد که متخصصین اعصاب می‌توانند از راه دور برای مدیریت ضربات مغزی ، برداشت از تصمیمات بازی ، و بستن شکاف در مراقبت‌های پزشکی با ارائه همه ورزش‌کاران دانشگاهی و جوان همانند ورزش‌کاران حرفه‌ای که دریافت می‌شوند ، استفاده کنند .
روش‌های کشف ایمنی بدن به روش‌های درمانی مربوط می‌شود تا بهبود درمان را بهبود بخشد
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
پس از سکته ، به سلول‌های ایمنی بدن آسیب وارد کنید و بر مغز تاثیر بگذارید .
تحقیقات دریافته اند که داشتن سکته به سلول‌های ایمنی و نیز موثر بر مغز تاثیر می‌گذارد .
این یافته‌ها به توضیح این مساله کمک می‌کنند که چرا بیماران پس از سکته ، خطر ابتلا به عفونت‌های مهلک آلودگی مثل ذات‌الریه را دارند .
محققان می‌گویند که Therapies که بقای سلول‌های ایمنی آسیب‌دیده را افزایش داده و یا جبران خسارات آن‌ها را جبران می‌کند می‌تواند به بهبود ریکاوری بیماران ضربه کمک کند .
این مطالعه نشان داد که بیماران پس از سکته مغزی ، سطح of محافظ را در خون خود کاهش داده‌اند که ممکن است توضیح دهد که چرا آن‌ها نسبت به عفونت بیشتر آسیب‌پذیر هستند .
آزمایش‌ها با موش‌ها آشکار کرد که آن‌هایی که ضربه را تجربه کردند تعداد کمتری از سلول‌های ایمنی تخصصی به نام سلول‌های marginal B را داشتند که آنتی‌بادی تولید می‌کنند .
محققان دریافتند که موش‌های سیل‌زده بیش از پیش مستعد عفونت باکتریایی هستند .
از دست دادن سلول‌های بی ب توسط یک ماده شیمیایی بنام نور آدرنالین که توسط اعصاب فعال شده در طول سکته ناشی می‌شود ، ایجاد شد .
محققان ، به رهبری موسسه رزلین رزلین با استفاده از روش درمانی برای مسدود کردن اثرات نور آدرنالین ، دریافتند که می‌توانند از موش‌ها در برابر عفونت حفاظت کنند .
noradrenaline بخشی از واکنش body's یا واکنش گریز است . آلوئه ورا به آماده‌سازی بدن برای عمل کمک می‌کند و گستره‌ای از اثرات را دارد ، مانند افزایش ضربان قلب ، تقویت تامین خون و راه‌اندازی انتشار انرژی از فروشگاه‌ها .
محققان هشدار می‌دهند که مسدود کردن نور آدرنالین احتمالا ً برای بیماران سکته بسیار خطرناک است . آن‌ها می‌گویند که توسعه دیگر درمان‌ها که آسیب به سیستم ایمنی را مسدود کرده و یا از آن عبور می‌کنند ، می‌تواند روش‌های جدیدی برای کمک به کاهش خطر عفونت بعد از سکته باشد .
این مطالعه همچنین می‌تواند به تست‌های جدید منجر شود تا تشخیص دهند کدام بیماران سکته دارای بیش‌ترین احتمال ابتلا به عفونت هستند ، به طوری که آن‌ها می‌توانند از نزدیک نظارت داشته باشند .
حدود یک سوم بیماران سکته مبتلا به عفونت هستند که می‌توانند شانس خود برای بهبود خوب را کاهش دهند . درمان با آنتی‌بیوتیک‌ها از بیماران در حال توسعه محافظت نمی‌کند و درمان‌های جدید فوری مورد نیاز هستند .
این تحقیق در مجله ارتباطات طبیعت منتشر شده‌است و توسط شورای تحقیقات بیوتکنولوژی و علوم زیستی و شورای تحقیقات پزشکی تامین شده‌است . موسسه رزلین بودجه استراتژیک را از the دریافت می‌کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: