روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

براساس یک مطالعه جدید ، نرخ و خطر بالقوه آسیب مغزی ناشی از ضربه در هنرهای رزمی ترکیبی به علت عدم تنظیم و پروتکل‌هایی پیرامون این آسیب‌ها هنوز ناشناخته هستند .
محققان در بیمارستان سنت Michael's ۱۸ مطالعه مربوط به ۷، ۵۸۷ بیمار را بررسی کردند که در حال بررسی آسیب‌های سر در جنگ MMA بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۶ بوده‌اند .
براساس گزارش این نویسندگان ، از مطالعات انجام‌شده در این بررسی ، که بصورت آنلاین در نشریه journal منتشر شده‌است ، هیچ تعریف دقیقی از جراحت سر ، ضربه مغزی یا آسیب مغزی ، یا پروتکل سازگار برای این که چگونه این آسیب‌ها گزارش می‌شوند و بازگشت ترخیص پزشکی به بازی ، وجود ندارد ، که مشخص کردن فرکانس و شدت این جراحات در جنگ MMA را غیر ممکن می‌سازد .
بنا بر اعلام این نویسندگان ، این مطالعات در درجه اول مبتنی بر مشاهدات بودند و از روش‌های گزارش متناقض متناقض استفاده می‌کردند و هیچ اطلاعاتی در مورد followup بلند مدت مبارزان زخمی در دسترس نبود .
آن‌ها گفتند که تعریف عوامل خطر بالقوه شامل جنسیت ، سن ، سابقه آسیب سر ، تعداد کل مسابقات در یک شغل یا وضعیت حرفه‌ای مبارزان MMA با هر سطح قطعیت ، امکان پذیر است .
دکتر جوئل لاک‌وود ، یک پزشک اورژانس در سن Michael's و مولف این مطالعه ، گفت : " در طول ۲۵ سال گذشته ، مجلس عمل متحده به یک ورزش اصلی تبدیل شده‌است و یک صنعت چند میلیارد دلاری ، اما علی‌رغم محبوبیت آن ، هنوز هم فقدان درک چگونگی رخ دادن آسیب‌های سر ، و پیامدهای بلندمدت سلامتی ورزش‌کاران وجود دارد ."
در حالی که هیچ سازگاری ، شرایط مورد قبول پزشکی برای آسیب سر در طول ۱۸ مطالعه رخ نداد ، این بررسی " knockouts فنی " را پیدا کرد که زمانی رخ می‌دهد که یک شرکت‌کننده در حال بی‌هوش کردن از اعتصاب‌ها یا ضربات پنالتی باشد ، که زمانی رخ می‌دهد که یک شرکت‌کننده در حال بی‌هوش کردن از اعتصاب‌ها یا ضربات متوالی است ، با برخی مطالعات نشان می‌دهد که میانگین عمر ۶.۲ knockouts فنی یا knockouts در یک شغل را نشان می‌دهد .
به گفته این نویسندگان ، این بررسی همچنین پیشنهاد داد که شمار قابل‌توجهی از نبردها به دلیل حملات مکرر به سر ، به پایان رسیده و شرکت‌کننده از دست دادن جزئی یا کاملا ً پاسخگو بوده‌است . یک مطالعه در این بررسی ، به طور متوسط ، به طور متوسط ۵ / ۵ ضربه به سر در چند ثانیه قبل از تکمیل unresponsiveness در میان ورزش‌کاران حرفه‌ای عمل کرد .
به گفته این نویسندگان ، عدم وجود اطلاعات با کیفیت بالا ، مقایسه رخداد یا شدت آسیب‌های سر که در مجلس عمل متحده برای دیگر ورزش‌های برخوردی متحمل شده‌اند را دشوار می‌سازد .
به گفته نویسندگان ، این امکان وجود دارد که استراتژی جستجو که برای شناسایی مطالعات برای بررسی مورد استفاده قرار می‌گیرد ، نتوانسته است مقالاتی را که هیچ ارتباطی بین آسیب‌های سر و نزاع مجلس عمل متحد نشده را گزارش دهند ، از دست داده باشند ، اما بعید به نظر می‌رسد که این روش شامل تمام مواد MMA درباره الگوهای صدمه و هر گونه ضربه روحی به سر است .
دکتر لاک‌وود گفت : " گزارش‌های زیادی در مورد تاثیرات بلند مدت ضربات مغزی در ورزش‌های برخوردی ، از جمله یخ و فوتبال ، از جمله بیماری ضربه مغزی مزمن یا CTE ، وجود داشته‌است ."
در کانادا ، مجلس عمل متحده در ایالتی کنترل می‌شود . در اونتاریو ، کمیسیونر ورزشی به یک پزشک متخصص نیاز دارد که برای رویداده‌ای مجلس عمل متحده حاضر باشد . براساس این بررسی ، هیچ نیازی به آموزش خاص یا آموزش در مورد ارزیابی آسیب سر و یا درمان وجود ندارد و در the گذشته ، جراحان قلب و جراحان پلاستیک به عنوان پزشکان ringside در کانادا استخدام شده‌اند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: