روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Voskuhl ، که استاد مغز و مغز است و برنامه Multiple چندگانه را هدایت می‌کند، نویسنده ارشد study's است . بقیه شامل نویسنده اول روی Y هستند . کیم ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد در آزمایشگاه Voskuhl's ؛ Darian Mangu ، اسکندریه S . هافمن ، Rojan Kovash ، و Eunice یونگ - همه دانشجوی دوره لیسانس و Noriko Itoh ، همگی از دانشکده عصب‌شناسی دانشکده دیوید گفن ( دیوید گفن ) دانشکده پزشکی UCLA's David .
این بودجه توسط موسسه ملی بهداشت و با کمک بنیاد خیریه Conrad هیلتون ، بنیاد جامعه کالیفرنیا و بنیاد تام Sherak مایکروسافت ارایه شده‌است .
چگونه بوهای گوناگون به حافظه بلند مدت تبدیل می‌شوند
مبدا :
Ruhr - Universitaet
خلاصه :
عصب شناسان تحقیق کرده‌اند که کدام ناحیه مغزی مسئول نگهداری از بو به عنوان خاطرات بلند مدت است . بعضی از بوها می‌توانند خاطرات تجارب را از سال‌ها پس trigger . یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که قشر مخ ، بخشی از مغز بویایی ، در فرآیند حفظ این خاطرات دخیل است ؛ با این حال ، این مکانیزم تنها در تعامل با دیگر مناطق مغز کار می‌کند .
ذهن شناسان دکتر کریستینا Strauch و پروفسور دکتر Denise Manahan - Vaughan از منطقه رور - Universitat بررسی کرده‌اند که کدام ناحیه مغزی مسئول انبار کردن بوهای به عنوان خاطرات بلند مدت است . بعضی از بوهای گوناگون می‌توانند خاطرات سال‌های گذشته را به خاطر بسپارند . مطالعه حاضر نشان می‌دهد که قشر مخ ، بخشی از مغز بویایی ، در فرآیند حفظ این خاطرات دخیل است ؛ با این حال ، این مکانیزم تنها در تعامل با دیگر مناطق مغز کار می‌کند . یافته‌ها در قشر مخ نوشته شده‌است .
" مشخص است که پوسته piriform قادر به نگهداری موقت خاطرات بویایی است . ما می‌خواهیم بدانیم که آیا این برای خاطرات بلند مدت نیز صادق است. "
حس مصنوعی از طریق تحریک
plasticity سیناپسی مسیول ذخیره حافظه در ساختارهای حافظه مغز است : در طی این فرآیند ارتباط بین نورون‌ها بوسیله فرآیندی به نام plasticity سیناپسی تغییر می‌کند تا حافظه ایجاد شود . Strauch و Manahan - Vaughan بررسی کردند که آیا قشر piriform موش قادر به بیان plasticity سیناپسی و اگر این تغییر بیش از چهار ساعت طول می‌کشد ، نشان می‌دهد که حافظه بلند مدت ممکن است ایجاد شده باشد .
دانشمندان از انگیزه‌های الکتریکی در مغز برای تقلید از فرایندهایی که باعث کدگذاری حس بویایی به عنوان حافظه می‌شوند ، استفاده کردند . آن‌ها از پروتکل‌های تحریک متفاوتی استفاده کردند که در فرکانس و شدت پالس‌های متغیر بودند . معلوم شده‌است که این پروتکل‌ها می‌توانند اثرات بلند مدت را در ناحیه مغزی دیگری ایجاد کنند که مسئول حافظه‌های بلند مدت است : هیپوکامپ . به طور قابل‌توجهی ، این پروتکل‌ها حافظه بلند مدت را به شکل of سیناپسی در پوسته piriform ایجاد نمی‌کنند .
سیگنال از ناحیه مغزی بالاتر مورد نیاز است
دانشمندان در این فکر بودند که آیا قشر piriform باید یاد گرفته شود که حافظه بلند مدت داشته باشد . سپس آن‌ها یک ناحیه مغزی بالاتر به نام قشر اوربیتوفرونتال را تحریک کردند که مسیول تشخیص تجربیات حسی می‌باشد . این بار تحریک ناحیه مغز باعث ایجاد تغییر مورد نظر در قشر مخ شد و مطالعه ما نشان می‌دهد که قشر مخ افت می‌تواند به عنوان یک آرشیو برای حافظه بلند مدت عمل کند . اما نیاز به آموزش از قشر اوربیتوفرونتال ( قشر بالاتر مغز ) دارد - - نشان می‌دهد که رویدادی به عنوان حافظه بلند مدت ذخیره می‌شود .
میزان و خطر آسیب سر در هنرهای رزمی ترکیبی هنوز ناشناخته هستند
مبدا :
بیمارستان سنت Michael's
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، نرخ و خطر بالقوه آسیب مغزی ناشی از ضربه در هنرهای رزمی ترکیبی به علت عدم تنظیم و پروتکل‌هایی پیرامون این آسیب‌ها هنوز ناشناخته هستند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: