روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در بین کودکانی که اختلال دو قطبی را ایجاد کردند ، تقریبا ً همه اختلالات روانی و اختلالات روانی قبل از شروع بیماری دو قطبی تمام‌عیار داشتند .
دکتر Axelson گفت : " واکنش‌های کوتاه‌مدت ، متمایز از نشانه‌های جنون ، مهم‌ترین عامل رشد اختلال دوقطبی در فرزندان با خطر بالا بودند .
این مطالعه بخشی از مطالعه مطالعه دو قطبی پیتسبورگ ( BIOS ) است که بزرگ‌ترین مطالعه به تاریخ فرزندان والدین با اختلال دو قطبی است . ارزیابی منحصر به فرد BIOS ، ارزیابی کودکان برای قسمت‌های زیر آستانه علایم جنون آمیزی است . این آخرین انتشار یافته‌های اصلی را تایید و گسترش می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه وضعیت‌های روحی در تلاش برای کمک به تشخیص زودهنگام بر مبنای این قسمت زیر آستانه توسعه می‌یابند .
مطالعه طولی به دنبال کودکان دارای ریسک بالا و demographically با فرزندان والدین جامعه بود . مصاحبه‌های Follow در ۹۱ درصد از فرزندان با طول ۶ / ۶ سال کامل انجام شد . مصاحبه اولیه و پی‌گیری با استفاده از مصاحبه بالینی ساختاریافته برای DSM - IV ( والدین ) و برنامه عاطفی برای کودکان دوران مدرسه ( کودکان ) انجام شد . در مورد ارزیابی فاصله از زمان مصاحبه قبلی تمرکز کنید .
دکتر Axelson گفت : " من به هم‌کاری با محققان در مطالعه Offspring دو قطبی ادامه می‌دهم . ما انتظار داریم تا نتایج هیجان‌انگیز بیشتری پیدا کنیم که تشخیص و درمان کودکان با ریسک بالا را تحت‌تاثیر قرار دهد ، چرا که ما از شرکت کنندگان در بزرگسالی جوان پیروی می‌کنیم ."
ارتباط معنی‌دار بین استفاده از گیاه شاهدانه و ظهور علائم جنون
مبدا :
دانشگاه وارویک
خلاصه :
محققان شواهدی یافته‌اند که حاکی از رابطه قابل‌توجه بین استفاده از گیاه شاهدانه و شیوع و وخامت علایم جنون است .
محققان دانشگاه وارویک یک مدرک برای پیشنهاد رابطه قابل‌توجه بین استفاده از گیاه شاهدانه و هجوم و وخامت بیماری جنون پیدا کرده‌اند .
در مقاله‌ای که در مجله اختلالات عاطفی منتشر شد ، محققان بهداشت روانی از مدرسه پزشکی وارویک یک بررسی متون علمی را انجام دادند که تاثیر استفاده از گیاه شاهدانه را بررسی می‌کردند. ادبیات ۲، ۳۹۱ افرادی بود که نشانه‌های جنون را تجربه کرده بودند .
علائم Mania بخشی از اختلال دو قطبی هستند و می‌توانند شامل احساس شادی مداوم ، افزایش انرژی و بیش‌فعالی و نیاز به کاهش به خواب باشند . Mania همچنین می‌توانند باعث شوند که مردم نسبت به علایم شدید ، از جمله تبدیل شدن به صداهای شنیداری یا شنوایی ، احساس خشم و عصبانیت کنند .
دکتر استیون marwaha ، نویسنده سرب ، گفت : " قبلا ً مشخص نبود که آیا شاهدانه به تنهایی از اپیزودهای جنون‌آمیز استفاده می‌کند یا خیر . ما می‌خواستیم به دو سوال پاسخ دهیم - - آیا گیاه شاهدانه باعث افزایش نشانه‌های جنون یا اپیزودهای جنون در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی کنونی می‌شود ؟ اما آیا گیاه شاهدانه ، خطر ظهور علایم جنون در افراد بدون اختلال دو قطبی پیشین را افزایش می‌دهد ؟ "
محققان به تعدادی از مطالعات قبلی نگاه کردند و نتیجه‌گیری کردند که استفاده از گیاه شاهدانه قبل از شروع نشانه‌های شیدایی اتفاق‌افتاده است.
دکتر marwaha گفت : " گرایش مشاهده‌شده برای گیاه شاهدانه قبل و یا همزمان با نشانه‌های شیدایی اولیه، و ارتباط ویژه بین مصرف حشیش و ظهور جدید نشانه‌های جنون ، نشان‌دهنده تاثیرات بالقوه علی ناشی از استفاده از گیاه شاهدانه در رشد جنون است. این یک پیوند مهم است ."
دکتر marwaha همچنین گفت که بررسی نشان داد که استفاده از گیاه شاهدانه در افرادی که قبلا ً مبتلا به اختلال دوقطبی بودند ، به شدت بدتر شده‌است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: