روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" من از علف برای مدیریت افسردگی استفاده نمی‌کنم چون می‌تواند آن را بدتر کند و مرا نگران و بدبین کند ."
" من متوجه‌شده‌ام که اگر بیش از حد سیگار بکشم ، پس از آن ممکن است احساس افسردگی کنم ."
این مطالعه نشان داد که احتمال استفاده از گیاه شاهدانه در زمانی که افراد در وضعیت خوبی قرار داشتند ، افزایش یافت . مصرف Cannabis نیز با افزایش روحیه مثبت ، نشانه‌های شیدایی و افزایش علائم افسردگی همراه است ، اما نه در افراد مشابه .
دکتر تایلر گفت : یافته‌ها حاکی از آن است که گیاه شاهدانه به تغییرات کوچک در نشانه‌ها در زمینه زندگی روزمره عادت ندارد . با این حال ، استفاده از گیاه شاهدانه ممکن است با حالات عاطفی مثبت و هم عاطفی منفی همراه باشد . ما باید بفهمیم که آیا این روابط در اصطلاح طولانی‌تر بازی می‌کنند ، چرا که ممکن است تاثیری بر یک دوره نامنظم اختلال دوقطبی داشته باشد."
تشخیص زودهنگام اختلالات دو قطبی در کودکان با ریسک بالا
مبدا :
بیمارستان Children's در سراسر کشور
خلاصه :
یک پیوند قوی بین قسمت‌های زیر آستانه و احتمال توسعه اختلال دوقطبی در کودکان والدین با اختلال دو قطبی ایجاد شده‌است . یافته‌های این مطالعه می‌تواند ارزیابی بالینی و مراقبت از این کودکان با ریسک بالا را از طریق شناسایی بالقوه ، درمان یا اقدامات پیشگیرانه ممکن ، بهبود بخشد .
تحقیقات جدیدی که امروزه در ژورنال روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد ، ارتباط قوی بین آستانه آستانه و احتمال توسعه اختلال دو قطبی در فرزندان والدین با اختلال دو قطبی را نشان می‌دهد . یافته‌های study's می‌تواند ارزیابی بالینی و مراقبت از این کودکان با ریسک بالا را از طریق شناسایی بالقوه ، درمان یا اقدامات پیشگیرانه ممکن ، بهبود بخشد .
این مطالعه در میان اولین کسانی است که نشان می‌دهد که آستانه فرعی آستانه فرعی - - تجربیات آن رویکرد را تجربه می‌کند - - برای رشد اختلال دوقطبی و دیگر شرایط سلامت روانی در کودکان با ریسک بالا ، از عوامل خطر تشخیصی مهم برای توسعه اختلال دوقطبی و دیگر شرایط سلامت روانی برخوردار نیستند . علاوه بر این ، مشخص شد که کودکانی که اختلال دو قطبی دارند ، نرخ‌های بسیار بالاتری از جنون آستانه فرعی یا hypomania ( ۱۳.۳ درصد در برابر ۱.۲ درصد ) ؛ و اپیزودهای افسرده or ( ۳۲.۰ برابر ۹ / ۱۴ درصد ) نسبت به کودکان جامعه دارند .
دکتر دیوید Axelson ، مدیر پزشکی بهداشت رفتاری در بیمارستان Children's و نویسنده ارشد در این مطالعه ، گفت : " متخصصان سلامت روانی باید به دقت برای درمان اختلالات عصبی ، افسردگی بزرگ و اختلال رفتار اختلال در کودکان به دقت ارزیابی شوند ، چرا که برخی داروها احتمالا ً خطر ابتلا به اختلال دوقطبی یا اختلالات روانی را در فردی افزایش می‌دهند که در حال حاضر در معرض خطر ابتلا به اختلال دو قطبی قرار دارد . prescribers ممکن است گزینه‌های دارویی متفاوتی را انتخاب کنند و یا از دوزهای پایین‌تر استفاده کرده و برای مشکلات بیشتر بر روی مشکلات نظارت کنند ."
میزان تجمعی اختلالات طیف دوقطبی در سن ۲۱ سالگی ۲۳ درصد در گروه ریسک بالا در مقایسه با ۳.۲ درصد در گروه مقایسه بود . میانگین سنی هجوم برای اختلال طیف دو قطبی ۱۲ سال بود ، با اولین اپیزود که در ۸ سال مستند شد ، بر اهمیت نظارت بر آستانه فرعی برای مداخله زودهنگام تاکید کرد .
دکتر Axelson ، که استاد روان‌پزشکی بالینی در دانشگاه ایالتی اوهایو است ، گفت : " بسیاری از کودکانی که دارای اختلال دو قطبی هستند ، اختلال روانی diagnosable مانند اختلال کم‌توجهی - نقص مخالف ، اختلال اضطراب و یا افسردگی در برخی نقاط در دوران جوانی دارند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: