روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

با این حال ، در طول زمان بسیاری یاد گرفتند که چگونه از فیس بوک استفاده کنند . یکی به او گفت : " وقتی اولین بار که برای فیس بوک کار می‌کنید ، کتاب راهنما را امضا نمی‌کنید - - همانطور که می‌روید یاد می‌گیرید ، و شاید چیزهایی وجود دارند که شما را دچار توهم می‌کنند و شاید این باعث می‌شود که شما دچار ترس و یا تحریک شوید . بنابراین شما باید نحوه برخورد شما با آن در این وضعیت را مشخص کنید ."
دکتر هوارد گفت : " تمام شرکت کنندگان از فیسبوک از نظر استراتژیک در طول زمان و از طریق تجربه برای محافظت و افزایش سلامت روانی و سلامت روانی خود استفاده می‌کردند . آن‌ها استراتژی‌های حفاظتی گوناگونی را ایجاد کرده بودند ، مانند دوستان نزدیک و قابل‌اعتماد و از بین رفتن فیس بوک .
" چندین شرکت کنندگان برای پیش‌بینی اثرات استفاده از فیس بوک بر سلامت روانی خود به ویژه در طول اپیزودهای بیماری یاد گرفتند . یکی از شرکت کنندگان یک برنامه ارائه کرده بود - - او رمز عبور فیس بوک را به خواهرش داده بود و آن را به صورت کتبی مطرح کرده بود که او باید این گذرواژه را تغییر دهد تا از استفاده از فیس بوک در صورت تبدیل شدن او به جنون جلوگیری کند .
دکتر هوارد گفت که تاثیرات فیس بوک بر شرایط سلامت روانی و مزمن در گذشته قبلاً مورد مطالعه قرار نگرفته است " تحقیقات بسیار کمی وجود دارد که اثرات و مسائل مربوط به استفاده از فیس بوک را برای افرادی که دچار مشکلات روانی شدید و بادوام هستند ، مورد بررسی قرار داده‌است .
مطالعه نشان می‌دهد که شبکه‌های مغزی در بین افراد مبتلا به شیزوفرنی شدید تفاوت دارند .
مبدا :
مرکز اعتیاد و بهداشت روانی :
خلاصه :
در مقایسه با افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و افراد سالم ، افراد مبتلا به شکل شدید شیزوفرنی ، تفاوت‌های عمده‌ای در شبکه مغزشان دارند . Schizophrenia که یکی از ۱۰۰ نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد به طور کلی به خاطر نشانه‌هایی از هذیان و توهم شناخته می‌شود که می‌تواند با داروهای ضدروان پریشی درمان شود . با این حال ، کمبود انگیزه و خروج اجتماعی علایم مشخصه بیماری هستند .
افرادی با شکل شدید شیزوفرنی ، تفاوت‌های عمده‌ای در شبکه‌های مغزشان دارند در مقایسه با افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی و افراد سالم ، یک مطالعه جدید از مرکز اعتیاد و سلامت روان ( CAMH ) .
این مطالعه که از یک رویکرد جدید برای نگاشت شبکه‌های مغزی استفاده می‌کرد ، توسط محققان موسسه تحقیقات سلامت ذهنی خانواده کمبل در CAMH هدایت شد و در این زمینه در رابطه با این بیماری Psychiatry JAMA منتشر شد .
یافتن راه‌هایی برای کمک به این گروه خاص از افراد مبتلا به شیزوفرنی ، اولویت است ، حتی تا ۲۰ سال بعد از تشخیص اولیه . دکتر ارسطو Voineskos ، نویسنده ارشد روزنامه و مدیر مرکز خانواده جوانان در انتقال در CAMH می‌گوید : "انزوای اجتماعی ، فقدان کار و روابط ، و معلولیت مزمن بسیار رایج هستند " .
Schizophrenia که یکی از ۱۰۰ نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد به طور کلی به خاطر نشانه‌هایی از هذیان و توهم شناخته می‌شود که می‌تواند با داروهای ضدروان پریشی درمان شود . با این حال ، کمبود انگیزه و خروج اجتماعی علایم مشخصه بیماری هستند . اینها به عنوان علایم منفی شناخته می‌شوند .
نویسنده برجسته ، دکتر آن ویلر ، دانشجوی دوره دکترا ، می‌گوید که تقریبا ً هر پنج نفر مبتلا به اسکیزوفرنی ، این علائم منفی را به شیوه‌ای مشخص تجربه کرده‌اند . در این نقطه ، هیچ درمانی برای علایم منفی وجود ندارد ، با این حال ، زمانی که جنون مدیریت می‌شود ، بیش‌ترین تاثیر را بر کارکرد روزانه person's دارند .
ارزش داشتن یک شاخص زیستی و مبتنی بر مغز این است که ممکن است به شناسایی این گروه از بیمارانی که در ابتدا برای درمان روان‌پریشی حضور داشتند ، کمک کند . دکتر Voineskos می‌گوید که در غیر این صورت می‌تواند برای تعیین معلولیت اجتماعی از طریق مشاهدات بالینی سال‌ها طول بکشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: