روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

متخصصان می‌گویند که اختلال شخصیت مرزی به عنوان اختلال دو قطبی محسوب می‌شود
مبدا :
طول عمر
خلاصه :
طبق تحقیقات جدید ، وخامت سلامت روانی و جسمی ناشی از اختلال شخصیت مرزی ( بی‌پی دی ) ، به اختلال دوقطبی منجر شد . کارشناسان تخمین می‌زنند که ۱.۶ درصد از جمعیت آمریکا با بی‌پی دی ، در مقایسه با ۲.۶ درصد از افراد مبتلا به اختلال دوقطبی ، تشخیص داده می‌شوند .
به گفته مارک زیمرمن ، محققی در بیمارستان رود آیلند ، وخامت وضعیت روانی و روانی ناشی از اختلال شخصیت مرزی ( بی‌پی دی ) ، به اختلال دوقطبی منجر شد . امروزه تحقیقات او بصورت آنلاین در نشریه روان‌پزشکی بریتانیا منتشر شده‌است .
زیمرمن ، رئیس روان‌پزشکی بیماران سرپایی در بیمارستان رود آیلند و رئیس بخش روش‌های آیلند در بهبود تشخیص و درمان اختلالات دو قطبی ، گفت : " سطح ابتلا به اختلالات روانی و suicidality مرتبط با بی‌پی دی ، به بزرگی یا بزرگ‌تر از آن است که بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی تجربه کرده‌اند ."
موسسه ملی بهداشت روانی تخمین می‌زند که ۱.۶ درصد از جمعیت آمریکا با بی‌پی دی ، در مقایسه با ۲.۶ درصد از افراد مبتلا به اختلال دو قطبی تشخیص داده می‌شوند .
این بزرگ‌ترین مقایسه بیمارانی است که به اختلال دوقطبی یا اختلال دو قطبی تشخیص‌داده شده‌اند . افرادی با بی‌پی دی ، مشکل تنظیم احساسات و افکار ، اغلب در حد افراط ، در حال تزلزل هستند . آن‌ها در رفتار تکانشی و بی‌ملاحظه شرکت می‌کنند و روابطشان با دیگران سنگی است . در حالی که افراد مبتلا به اختلال دو قطبی روحیه مشابهی را برای هفته‌ها تجربه می‌کنند ، کسانی که بی‌پی دی با افسردگی شدید ، افسردگی و اضطراب مواجه هستند که در طول مدت کوتاه هستند . طبق مطالعه Zimmerman's ، تجربه بالینی نشان می‌دهد که بی‌پی دی به عنوان اختلالات دو قطبی از کار می‌افتد . در نمونه‌های بیمار روانی ، بی‌پی دی به شدت به اختلال دو قطبی پیوسته‌است .
همانند بیماران دو قطبی ، افراد بی‌پی دی نیز احتمالا ً از افسردگی ، اختلالات اضطراب ، سو مصرف مواد ، اختلالات خوردن و رفتارهای خودکشی رنج می‌برند . این بیماری‌های روانی که در حال رخ دادن هستند ، ممکن است علائمی را داشته باشند که با بی‌پی دی تداخل داشته باشد، و تشخیص بی‌پی دی در بیماران مبتلا به این بیماری‌های روانی دیگر دشوار است .
زیمرمن گفت : " با وجود اهمیت پزشکی بالینی و عمومی هر دوی این اختلالات ، گاهی به نظر می‌رسد که اختلال دوقطبی در سایه اختلال دو قطبی زندگی می‌کند . در مقابل ، بی‌پی دی به ندرت مورد بحث قرار می‌گیرد و در بخش جهانی مطالعه بیماری‌ها ، یک ثبت جامع که بیماری‌هایی را با هزینه ، مرگ و میر ، جغرافیا ، ریسک و عوامل دیگر مورد بررسی قرار می‌دهد ، گنجانده نشده است ."
این مطالعه جزیی از پروژه midas بود که یک مطالعه تحقیقاتی بالینی در حال انجام در بیمارستان رود آیلند بود که شامل ادغام روش‌های ارزیابی تحقیق در عمل بالینی روزمره بود .
درمان اختلال دوقطبی personalizing
مبدا :
دانشگاه دوستان آمریکایی تل‌آویو
خلاصه :
Lithium یکی از موثرترین روش‌های درمان دو قطبی است و حتی به عنوان دیگر داروهای تثبیت‌کننده دارو در دسترس باقی می‌ماند . اما حدود نیمی از بیمارانی که از لیتیوم استفاده کرده‌اند ، به درمان پاسخ نمی‌دهند . به نظر می‌رسد که یک مطالعه جدید راه را برای بهبود اثربخشی لیتیوم در این بیماران هموار می‌کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: