روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Gibb کودکانی را استخدام کرده بود که مادرشان سابقه اختلال افسردگی عمده‌ای داشت و از آن به بعد به صورت چهره‌های عصبانی ، شاد و غمگین آن‌ها را اندازه‌گیری کرد . ارزیابی‌های پی‌گیری در طی دو سال آینده انجام شد که طی آن مصاحبه‌های ساختار یافته برای ارزیابی میزان children's علائم افسردگی و نیز ظهور تشخیص افسردگی مورد استفاده قرار گرفتند . از آنجایی که کودکان مبتلا به افسردگی بیشتر در معرض افسردگی قرار دارند ، افسردگی مبتلا به افسردگی در سنین بالا و نیز زمان کوتاه ‌تری برای شروع یک اپیزود افسردگی بالینی قابل‌توجه دیده می‌شود . این یافته‌ها مربوط به واکنش‌های دانش‌آموز به چهره‌های غمگین بود و برای children's واکنش‌پذیری pupillary به چهره‌های خشمگین یا شاد مشاهده نشد .
این مطالعه با عنوان " Pupillary Reactivity به غمگین Stimuli به عنوان a از ریسک افسردگی : شواهدی از مطالعه مربوط به آینده کودکان " در مجله روان‌شناسی غیر عادی در این هفته منتشر شد .
برای زنانی که اختلال دو قطبی دارند ، کیفیت خواب بر خلق و خوی تاثیر می‌گذارد
مبدا :
ایالت پن ، میلتون اس . مرکز پزشکی Hershey
خلاصه :
به گفته پژوهشگران ، خواب ضعیف با حالت روحی منفی در زنان با اختلال دو قطبی مرتبط است . اختلال دوقطبی یک اختلال مغزی است که موجب تغییرات غیرعادی در حالت روحی ، انرژی ، سطح فعالیت و توانایی انجام وظایف روزمره می‌شود . این شرایط با اپیزودهای دارای حالت فوق‌العاده مشخص می‌شود که به عنوان manic ( highs ) ، depressive ( lows ) و یا مختلط مشخص می‌شوند .
به گفته محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی پن و دانشگاه پزشکی میشیگان ، خواب ضعیف با حالت روحی منفی در زنان با اختلال دو قطبی مرتبط است .
اختلال دوقطبی یک اختلال مغزی است که موجب تغییرات غیرعادی در حالت روحی ، انرژی ، سطح فعالیت و توانایی انجام وظایف روزمره می‌شود . این شرایط با اپیزودهای دارای حالت فوق‌العاده مشخص می‌شود که به عنوان manic ( highs ) ، depressive ( lows ) و یا مختلط مشخص می‌شوند .
مشکلات خواب در افراد اختلال دو قطبی متداول است و کیفیت خواب ضعیف و اختلال دوقطبی به نظر می‌رسد که یکدیگر را تشدید می‌کنند . تحقیقات پیشین نشان می‌دهد که کیفیت خواب ضعیف نشانه‌ای از افسردگی و هذیان manic و فقدان خواب می‌تواند جنون را تحریک کند.
دکتر اریکا ساندرز ، رئیس بخش روان‌پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه پن ، گفت : " بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی ، حتی هنگامی که بسیاری از علائم دیگر بخوبی کنترل می‌شوند ، از مشکلات خواب رنج می‌برند . بهبود خواب آن‌ها نه تنها کیفیت زندگی آن‌ها را بهبود می‌بخشد ، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند از مشکلات روحی دوری کنند ."
پیدا کردن بهترین درمان‌ها برای اختلالات خواب در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی به معنی بررسی تفاوت بین زنان و مردان با شرایط است .
ساندرز توضیح داد : " زنان و مردان متفاوت می‌خوابند . ما از مطالعات جمعیت عمومی می‌دانیم که زنان نوع متفاوتی از معماری خواب نسبت به مردان دارند و در طی سال‌های باروری در معرض خطرات متفاوتی برای اختلالات خواب هستند ."
زنان و مردان اختلال دو قطبی را به طور متفاوت تجربه می‌کنند . زنان اغلب علائم افسردگی و افسردگی بیشتری دارند و همچنین برخی از بیماری‌های دیگر همزمان مانند اضطراب ، اختلالات خوردن و سردرد میگرن . مردان تمایل دارند که اپیزودهای کوتاه و زمان بیشتری در این قسمت داشته باشند .
ساندرز گفت : " به دلیل این عوامل ، ما فکر کردیم که تاثیر کیفیت خواب ممکن است در اختلال دو قطبی برای مردان و زنان متفاوت باشد ."
محققان داده‌ها را از ۲۱۶ نفر شرکت‌کننده در مطالعه طولی Prechter از اختلال دوقطبی در دانشگاه پزشکی میشیگان بررسی کردند . آن‌ها به تاثیر کیفیت خواب در ابتدای مطالعه بر روی نتیجه وضعیت در طول دو سال آینده نگاه کردند . نتیجه حالت روحی با شدت ، فراوانی و تنوع علائم افسردگی و افسردگی ارزیابی شد .
ساندرز توضیح داد : " Variability نشان می‌داد که افراد تا چه حد بالا و پایین می‌رفتند . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: