روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر Coplan توضیح می‌دهد : " اختلال اضطراب ممکن است یک پیش‌بینی‌کننده برای تعدادی از شرایط فیزیکی باشد که قبلا ً به شرایط ذهنی مرتبط بود و برای آن ممکن است هیچ نشانه بیولوژیکی وجود نداشته باشد . "
محققان در این مطالعه که در ژورنال of و Neurosciences بالینی منتشر شدند ، وجود یک سندرم طیف متشکل از اختلال اضطراب مرکزی و چهار حوزه مرتبط را پیشنهاد کردند که برای آن‌ها اصطلاح ALPIM را ابداع کردند :
یک اختلال اضطراب ( اغلب اختلال اضطراب ) ؛
L = Ligamentous laxity ( سندرم hypermobility مشترک ، scoliosis ، دو - ، دریچه میترال ، bruising آسان ) ؛
پی = درد ( fibromyalgia ، میگرن و سردرد مزمن روزانه ، سندروم روده تحریک‌پذیر ، prostatitis / cystitis ) ؛
من = اختلال ایمنی ایمنی ( hypothyroidism ، آسم ، آلرژی بینی ، سندرم خستگی مزمن ) ؛ و
اختلالات روحی و روحی ( افسردگی اصلی ، دو قطبی دوم و دو قطبی ، tachyphylaxis . دو سوم بیماران در این مطالعه به اختلال دو قطبی مبتلا بودند و بیشتر آن بیماران واکنش به داروهای ضد افسردگی را از دست داده بودند ) .
دکتر Coplan اشاره می‌کند که پیشنهاد of به عنوان یک سندرم به طور کامل جدید نیست ، که شامل عناصر قابل‌توجهی از اختلالات طیف توصیف‌شده قبلا ً است . افزودن سهم اولیه به اضافه کردن عناصر و گروه‌بندی‌های جدید و روشن ساختن این که چگونه این دسته‌ها با هم همپوشانی دارند ، است .
این مطالعه شیوع بالای اختلالات جسمی در میان بیماران مبتلا به اختلال اضطراب را در مقایسه با جمعیت عمومی ثبت کرده‌است .
به عنوان مثال ، laxity درصد از بیماران در این مطالعه در مقایسه با شیوع حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت عمومی ، در ۸۰.۳ درصد از بیماران مشاهده شد ؛ fibromyalgia درصد از افراد را در ۷۱.۱ درصد از افراد مشاهده کرد ، در حالی که میزان شیوع آن در کل جمعیت حدود ۲۰ درصد است .
دکتر Coplan می‌گوید : " استدلال ما این است که delineations در پزشکی می‌تواند خودسرانه باشد و برخی از اختلالاتی که به عنوان یک اختلال مجزا و جداگانه تلقی می‌شوند ، ممکن است به عنوان یک اختلال طیفی مجرد با یک علت ژنتیکی مشترک دیده شوند . اختلالاتی که بخشی از سندروم ALPIM هستند ممکن است بهتر درک شوند اگر به عنوان یک موجودیت مشترک دیده شوند ."
واکنش Pupil ، خطر افسردگی کودکان را پیش‌بینی می‌کند
مبدا :
دانشگاه ایالتی نیویورک ، دانشگاه ایالتی نیویورک
خلاصه :
بر طبق تحقیقات جدید ، یک دانش‌آموز دختر much در واکنش به دیدن یک تصویر احساسی می‌تواند ریسک افسردگی خود را در طی دو سال آینده پیش‌بینی کند .
بر طبق تحقیقات جدید از دانشگاه Binghamton ، در واکنش به دیدن یک تصویر احساسی ، یک دانش‌آموز دختر در واکنش به دیدن یک تصویر احساسی می‌تواند ریسک افسردگی خود را در دو سال آینده پیش‌بینی کند .
به گفته برندون Gibb ، استاد روانشناسی در دانشگاه Binghamton و مدیر موسسه اختلالات عاطفی ، یافته‌های جدید حاکی از آن است که واکنش‌پذیری فیزیولوژیکی به محرک غمگین با استفاده از pupillometry ، به عنوان یک عامل بالقوه در خطر افسردگی در میان کودکان مادران افسرده مورد استفاده قرار می‌گیرد . قابل‌ذکر است که pupillometry یک ابزار ارزان است که می‌تواند در محیط‌های بالینی مانند دفاتر پزشکان اطفال اجرا شود تا به تشخیص اینکه کدام کودکان مادران افسرده بالاترین خطر ابتلا به افسردگی را دارند، کمک کند .
Gibb گفت : " ما فکر می‌کنیم که این خط از تحقیقات می‌تواند در نهایت منجر به screenings عمومی در دفاتر پزشکان اطفال برای ارزیابی خطر افسردگی آینده در کودکان شود ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: