روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

سنجش جدید ویژگی‌های بیوفیزیکی را نشان می‌دهد که امکان آلوده شدن برخی پروتئین‌ها را فراهم می‌کند.
منبع :
موسسه تحقیقات پزشکی
خلاصه :
دانشمندان پایه فیزیکی را برای گسترش پروتئین‌های فاسد شناخته‌شده در داخل سلول شناسایی کرده‌اند .
دانشمندان موسسه تحقیقات پزشکی یک مبنای فیزیکی برای گسترش پروتئین‌های فاسد شناخته‌شده در داخل سلول شناسایی کرده‌اند . یافته‌های تحقیقاتی آن‌ها در ماه جولای ۲۰۱۱ گزارش شده‌است .
پروتئین‌ها می‌توانند اشکال ساختاری مشخصی را به کار بگیرند که می‌توانند خود را به پروتئین‌های دیگر منتقل کنند . اختلالات عصبی وابسته به سن از جمله بیماری‌های آلزایمر و پارکینسون مرتبط هستند . با این حال مطالعات اخیر نشان داده‌است که برای فرآیندهای سلولی طبیعی از جمله واکنش‌های ایمنی که علیه ویروس‌ها می‌جنگند دارای اهمیت است .
در جست و جوی آن‌ها برای فهمیدن این که دقیقا ً چه چیزی باعث می‌شود یک پروتئین به یک پروتئین تبدیل شود , یک محقق هم‌کار , چند هافمن و اعضای آزمایشگاهی او روی اولین رویداد تشکیل این پروتئین تمرکز کردند که به عنوان هسته مرکزی شناخته می‌شود . آن‌ها برای تعیین برخی از ویژگی‌های مهم بیوفیزیکی هسته مرکزی برای پروتئین‌ها که در سلول‌های مخمر نانوایی بیان می‌شوند , یک روش جدید فلورسانس مبتنی بر سلول نام دادند .
هافمن و اعضای تیم مشخص کردند که ویژگی کلیدی پروتئین‌ها که آن‌ها را از دیگر پروتئین‌ها متمایز می‌کند , توانایی آن‌ها در تبدیل شدن به ابر اشباع است . هافمن گفت : " برخلاف پروتئین‌های دیگر که به محض تجمع به اندازه کافی در داخل سلول‌ها شروع به تجمع کردند , پروتئین‌ها به جای محلول باقی ماندند و تنها هنگامی جمع شدند که نوسانات تصادفی بسیار نادر در چند مولکول الگویی را برای این کار فراهم کرد . "
هافمن این ساختار را مشابه عمل یک بسته گرم - گرم که گرما را به دست‌های سرد گرم تولید می‌کند , توصیف می‌کند . این بسته‌ها حاوی محلول آبی اشباع از نمک استات سدیم هستند . خم کردن یک دیسک فلزی درون کیسه پلاستیکی تعداد کمی از مولکول‌های نمک را به شکل کریستالی تشکیل می‌دهد . تشکیل اولین کریستال کوچک درون دست - گرم‌تر - قالبی را برای همه مولکول‌های نمک نشان می‌دهد . انرژی آزاد شده توسط هجوم مولکول‌ها به کریستال در حال رشد , گرمایی تولید می‌کند که دستان سرد را گرم می‌کند .
در این مطالعه , محققان دریافتند که پروتئین‌های تشکیل این پروتئین خیلی شبیه کریستال‌های نمک هستند - آن‌ها در نهایت جمع می‌شوند , اما فقط به طور خاص اتفاق می‌افتد . s . محقق , یک محقق دانشگاه آزاد در حال انجام تحقیق خود با هافمن در موسسه تحقیقاتی است .
بررسی‌های قبلی مبنی بر عدم وجود سنجش‌های کمی انجام شده‌است . آزمایشگاه هافمن اولین گروه تحقیقاتی برای اندازه‌گیری موفق فرکانس هسته زایی به عنوان تابعی از غلظت پروتئین در داخل سلول‌ها شد . آن‌ها در حال حاضر از این روش برای بررسی این مساله استفاده می‌کنند که چگونه جوانه زنی برای پروتئین‌هایی مانند پروتئین‌های آلزایمر و دیگر بیماری‌های مغز رخ می‌دهد . هافمن و آزمایشگاه او این رویکرد را با دانشمندان در دیگر مراکز تحقیقاتی دانشگاهی به اشتراک گذاشته‌اند . " اکثر آزمایشگاه‌ها تجهیزات و توان عملیاتی برای استفاده در مقیاس و تفکیک‌پذیری ما ندارند . هافمن گفت : " بنابراین ما از هم‌کاری با دانشمندان خارج از طریق آزمودن پروتئین‌هایی که در حال تحقیق هستند , خوشحالیم . "
دیگر نویسندگان این تحقیق عبارتند از : جورج خان , وو , وو وو , ای . لانگ , آلخاندرو رودریگز گاما , اندرو جعبه , جی آر . 1 .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: