روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

او می‌گوید : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که به دام افتادن ویروس‌های تب‌خال , حفاظت فوری و موثر از عفونت ایجاد می‌کند . " اما این احتمال وجود دارد که عفونت مزمن با عوامل بیماری زای مانند تب‌خال که در سراسر زندگی وجود دارد , منجر به فعال شدن و تخریب پاسخ ایمنی بر پایه آمیلوئیدی می‌شود و باعث تحریک التهاب مغز می‌شود که منجر به بروز بیماری آلزایمر می‌شود . یک بینش کلیدی این است که کشتن سلول‌های مغزی توسط تب‌خال نیست , بلکه پاسخ ایمنی به ویروس است که منجر به آسیب مغز می‌شود . "
او ادامه می‌دهد : " داده‌های ما و mt یافته‌های سینا پیشنهاد می‌کند که یک مدل ضد میکروبی با استفاده از هر دو داروی ضد التهاب و ضد آمیلوئیدی می‌تواند در مقابله با بیماری آلزایمر زودرس موثر باشد . بعد از شروع کار , سود بیشتر ممکن است از هدف قرار دادن مولکول‌های التهابی باشد . با این حال مشخص نیست که آیا عفونت علت اصلی بیماری است یا خیر. به هر حال , آلزایمر یک بیماری بسیار هتروژن است , بنابراین چندین عامل ممکن است در توسعه آن دخیل باشند .
مک گری می‌گوید : " ما در حال حاضر آنچه را " پروژه مغزی " می‌نامیم , برای مشخص کردن جمعیت میکروب‌های موجود در مغز انجام می‌دهیم . مغز برای استریل کردن در نظر گرفته می‌شود اما به نظر می‌رسد که جمعیت ساکن میکروب‌ها دارند که برخی از آن‌ها ممکن است برای سلامت مغز طبیعی مورد نیاز باشند . یافته‌های اولیه ما نشان می‌دهد که مغز به شدت در بیماری آلزایمر اختلال ایجاد می‌کند و اینکه بازیکنان بد - از جمله تب‌خال - - به نظر می‌رسد از این وضعیت استفاده می‌کنند که منجر به مشکل برای بیمار می‌شود . ما در حال بررسی این مساله هستیم که آیا پاتوژنز بیماری آلزایمر همانند بیماری‌های التهابی روده دیده می‌شود و داده‌های تولید شده تا به امروز هم شگفت‌آور و هم شگفت‌انگیز هستند . "
او جوزف پ . و رز . پروفسور کندی استاد عصب‌شناسی در دانشگاه هاروارد است . محقق پیشرو این مقاله, ویلیام آستین , دکترای زیست‌شناسی ذهن و واحد پیری است . نویسندگان دیگر به شرح زیر هستند . ان . food sci . رودریگز , می میشل و کوین جی . food sci . ~~~ int . ~~~ j . , elsevier science publishers , amsterdam . این مطالعه توسط کمک‌های بلاعوض از صندوق درمان آلزایمر , سرمایه‌گذاری‌های خوب و پروژه بشردوستانه آزاد تامین شد .
انفجار بزرگ آلزایمر : دانشمندان پیدایش بیماری
تلاش‌های متمرکز بر روی پروتئین تاو تغییر شکل کشنده
منبع :
مرکز پزشکی جنوب
خلاصه :
دانشمندان یک " انفجار بزرگ " از بیماری آلزایمر را کشف کرده‌اند - - نقطه‌ای دقیق که در آن یک پروتئین سالم سمی می‌شود , اما هنوز هم در مغز به سر می‌برد .
دانشمندان یک " انفجار بزرگ " بیماری آلزایمر را کشف کرده‌اند - - نقطه‌ای دقیق که در آن یک پروتئین سالم سمی می‌شود , اما هنوز هم در مغز به سر می‌برد .
مطالعه موسسه مغز اودانل , بینش جدیدی را در مورد ماهیت تغییر شکل یک مولکول تاو در قبل از چسبیدن به خود برای تشکیل توده‌های بزرگ‌تر فراهم می‌کند . این کشف یک استراتژی جدید برای کشف بیماری مخرب قبل از نگه داشتن آن ارائه می‌دهد و تلاشی برای توسعه تیمارهایی که پروتئین تاو را قبل از تغییر شکل می‌دهند , ایجاد کرده‌است .
" ما به این موضوع به عنوان بیگ بنگ پاتولوژی فکر می‌کنیم . این راهی برای مراقبت از آغاز روند بیماری است . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: