روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نتایج حاصل از این بررسی نشان داد که پلاک‌های آمیلوئید , بافت‌های مجاور را از طریق فیبرهای کوتاهی که از رسوبات مومی جدا می‌شوند , درگیر می‌کند .
ما اکنون می‌توانیم ببینیم که این جایی است که آسیب به مغز رخ می‌دهد . موس به ما اعتبار می‌دهد که می‌توانیم این تکنیک تصویربرداری را به بافت انسانی اعمال کنیم . "
این هم‌کاری برای مشاهده پلاک‌های آمیلوئیدی در نمونه‌های مغز انسان و همچنین نگاه دقیق‌تر به این که پلاک با سلول‌های دیگر تعامل داشته و در طول زمان بازسازی شود , آغاز شده‌است .
این توسعه برای ما بسیار مهم است زیرا دستیابی به وضوح بالا در بافت‌ها بسیار چالش برانگیز بوده‌است . huang گفت : " امیدواریم این تکنیک به درک ما از سایر مسایل مرتبط با بیماری مانند بیماری پارکینسون , اسکلروز متعدد و بیماری‌های عصبی دیگر کمک کند . "
یک ویدیو در یوتیوب در دسترس است
پیامدهای یک داروی معجزه شده برای بیماری آلزایمر
امید بزرگ برای بهبود مستمر مراقبت
منبع :
انستیتو پاستور
خلاصه :
نویسندگان از وعده‌های برآورده نشده یک داروی معجزه برای آلزایمر متاسف هستند , اما از آنچه که آن‌ها به عنوان تشویق پیشرفت در مراقبت ( انتقال مراقبت ) برای رشد جمعیت بزرگ‌سال مسن‌تر , بسیاری با جنون , دلگرم هستند .
الحیات سل ون , دکترای دانشگاه کارولینای شمالی در هیل , دکترا از دانشگاه کارولینای شمالی در هیل , از وعده‌های برآورده نشده یک داروی معجزه برای آلزایمر ( ad ) متاسف است , اما از آنچه که آن‌ها را تشویق به بهبود در مراقبت از یک جمعیت بالغ بر بزرگسالان مسن‌تر می‌دانند دلگرم هستند .
شانزده سال پیش , آن‌ها تاثیر یک داروی جدید را برای آگهی با دو سناریو پیش‌بینی کردند : یکی که این دارو فرضی شروع بیماری را به تاخیر می‌اندازد و دیگری که در آن داروی جدید پیشرفت بیماری را کند می‌کند. متاسفانه نه سناریو رد شده‌است . مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود .
آن‌ها می‌نویسند که پیشرفت‌های واقعی در مدیریت تبلیغ در آینده قابل‌پیش‌بینی , در کاهش عوامل خطر ( داروهایی که به مغز پیر آسیب می‌رسانند ) و همچنین تسکین درد و بهبود کیفیت زندگی از طریق توجه به مراقبت مراقبت و مراقبت آگاه , خواهد بود . آن‌ها توجه دارند که پیشرفت زیادی در انتقال مراقبت انجام می‌شود .
به عنوان مثال , یکی از همکاران و همکارانش در موسسه مطالعات پیری و مرکز تحقیقات پیر دانشگاه ایندیانا , مدل مراقبت از مغز سالخورده ( abc ) را توسعه داده و مورد آزمایش قرار دادند . این مدل مراقبت مشترک نوآورانه , تعریف یک بیمار را وسعت می‌دهد که شامل اعضای خانواده باشد که فرد را قادر می‌سازد تا بیشتر در خانه خود زندگی کند . پزشکان , پرستاران , مددکاران اجتماعی و کارکنان بهداشتی جامعه هم با هم در اتاق امتحان و هم در خانه و هم بر روی تلفن و از طریق ایمیل کار می‌کنند تا کیفیت زندگی فردی که با آن‌ها زندگی می‌کند و مراقبان خانوادگی آن‌ها را بهینه کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: