روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

روانشناسان از روش‌های علمی معتبر برای کمک به مردم برای تغییر افکار ، احساسات و رفتارها استفاده می‌کنند . روان‌درمانی یک تلاش مشترک بین یک فرد و یک روانشناس است . یک محیط حامی فراهم می‌کند تا آزادانه و محرمانه درباره نگرانی‌ها و احساسات صحبت کند . روان شناسان حفظ حریم خصوصی تان را بسیار مهم می‌دانند و به سوالات شما در مورد این شرایط نادر پاسخ می‌دهند که اطلاعات محرمانه باید به اشتراک گذاشته شوند .
چگونه می‌توانم یک روانشناس پیدا کنم ؟
برای پیدا کردن یک روانشناس ، از پزشک خود و یا یک متخصص بهداشت دیگر سوال کنید . به انجمن روانشناسی محلی یا ایالتی خود زنگ بزنید . با یک دانشگاه محلی یا دانشکده روانشناسی مشورت کنید . از خانواده و دوستان خود بپرسید . با مرکز سلامت روانی اجتماعی ناحیه خود تماس بگیرید . به کلیسا یا کنیسه خود نگاه کنید . یا ، از APA's Locator Psychologist Locator استفاده کنید .
در هنگام تصمیم‌گیری چه باید کرد ؟
روانشناسان و مشتریان با هم‌کار می‌کنند . مسابقه مناسب مهم است . اکثر روانشناسان موافقند که یک عامل مهم در تعیین اینکه آیا با یک روانشناس خاص کار کند یا نه ، زمانی که اعتبار و صلاحیت psychologist's برقرار می‌شود ، سطح آسایش شخصی شما با این روان‌شناس است . یک رابطه خوب با روانشناس شما مهم است . کسی را انتخاب کنید که راحت و راحت باشد .
سوالاتی که باید بپرسید
آیا شما یک روانشناس دارای مجوز هستید ؟ چند سال است که در حال تمرین روانشناسی هستید ؟ من احساساتی بوده‌ام ( مضطرب ، عصبی ، افسرده ، و غیره ) و I'm داشتن مشکل ( با کار من ، ازدواج من ، خوردن ، خوابیدن و غیره ) . چه تجربه‌ای در کمک به مردم با این نوع مشکلات دارید ؟ حوزه تخصص شما چیست - برای مثال ، کار کردن با کودکان و خانواده‌ها ؟ از چه نوع درمان‌ها استفاده می‌کنید ، و آیا آن‌ها برای مقابله با این نوع مشکل و یا مشکل به اثبات رسیده‌اند ؟ fees چیست ؟ ( هزینه‌ها معمولا ً براساس یک جلسه ۴۵ دقیقه‌ای به دقیقه ۵۰ دقیقه هستند ) آیا شما یک سیاست هزینه در مقیاس لغزشی دارید ؟ شما چه نوع بیمه را قبول می‌کنید ؟ آیا صدور قبض مستقیم را به شرکت بیمه خود قبول خواهید کرد ؟ آیا شما با سازمان‌های مراقبت مدیریت‌شده وابسته هستید ؟ آیا بیمه مراقبت‌های پزشکی یا بیمه درمانی را قبول می‌کنید ؟
وضعیت مالی:
بسیاری از شرکت‌های بیمه تحت پوشش خدمات بهداشت روانی قرار دارند . اگر پوشش بیمه سلامت خصوصی داشته باشید ( معمولا از طریق یک کارفرما ) ، با شرکت بیمه خود چک کنید تا ببینید آیا خدمات بهداشت روانی پوشیده شده‌اند یا خیر، اگر اینطور است ، چگونه می‌توانید این مزایا را به دست آورید . این امر همچنین شامل افرادی می‌شود که در HMOs و دیگر انواع برنامه‌های مراقبت مدیریت‌شده ثبت‌نام کرده‌اند . مشخص کنید که شرکت بیمه چگونه خدمات بهداشت روانی را بازپرداخت خواهد کرد و چه محدودیت‌هایی در مورد استفاده از مزایا می‌تواند اعمال شود.
اگر توسط برنامه بیمه سلامت خصوصی و یا برنامه کمک به کارمندان پوشش داده نشود ، ممکن است تصمیم بگیرید که هزینه خدمات روانی را از جیب خود پرداخت کنید . برخی از روانشناسان بر روی سیاست هزینه در مقیاس کشویی عمل می‌کنند که میزان پرداختی شما بستگی به درآمد شما دارد .
یک منبع بالقوه دیگر خدمات بهداشت روانی شامل برنامه‌های مراقبت بهداشتی تحت حمایت دولت - شامل مدیکر برای افراد مسن ۶۵ سال یا مسن‌تر ، و همچنین برنامه‌های بیمه سلامت برای کارمندان دولت ، پرسنل نظامی و وابستگان آن‌ها می‌شود . مراکز سلامت روانی اجتماعی در سراسر کشور جایگزین دیگری برای دریافت خدمات بهداشت روانی هستند . برنامه‌های مدیکید نیز ممکن است برای خدمات بهداشت روانی از روانشناسان ارائه شود.
به دنبال آن بگردد
پس از فارغ‌التحصیلی از کالج ، روان شناسان به طور متوسط هفت سال در تحصیلات تکمیلی تحصیلات تکمیلی و تحقیق پیش از دریافت مدرک دکترا ، هزینه می‌کنند . آن‌ها به عنوان بخشی از آموزش حرفه‌ای خود باید یک دوره آموزشی تحت نظارت در بیمارستان یا تنظیم سلامت سازمان‌یافته انجام دهند و حداقل یک سال قبل از اینکه بتوانند به طور مستقل در هر حوزه بهداشت و درمان فعالیت کنند ، یک سال سابقه داشته باشد . از بین بردن این ترکیب از آموزش در سطح دکترا و گذراندن دوره‌های آموزشی بالینی که روانشناسان را از بسیاری از ارائهکنندگان خدمات بهداشت روانی متمایز می‌کند .

منبع سایت سازمان روانشناسی امریکا





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: