روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

عجله برای شرکت در آموزش واقعیت مجازی و آوردن هنر به برنامه زندگی در ماه سپتامبر در شیکاگو , دانشجویان رشته‌های پزشکی و داروسازی را استخدام خواهد کرد . او همچنین با خدمات ارشد متدیست در شیکاگو کار می‌کند که از ماژول واقعیت مجازی برای آموزش کارکنان استفاده می‌کند تا درک بهتری از جنون داشته باشد و همدلی را ایجاد کند .
مبتکر و سازنده ماژول واقعیت مجازی , کری شاو از آزمایشگاه‌های تجسم شده در لس‌آنجلس , زمانی که مادرش مبتلا به بیماری آلزایمر بود , به یک نوجوان در نوجوانی اش تبدیل شد . شاو گفت : " من می‌خواستم بدانم که مادرم با این بیماری چه کار می‌کند و واقعیت مجازی به ما این امکان را می‌دهد تا برخی از دیدگاه فردی که با آلزایمر زندگی می‌کند را بازسازی کنیم . "
شاو گفت : " هر بیمار یک فرد است و داستانی دارد . " " ما می‌خواهیم به توضیح علم آنچه در مغز با داستان فردی که دچار زوال عقل است کمک کنیم . "
به علاوه , زمان بقای افراد مبتلا به دمانس شش سال بدون توجه به سن است . و : شیوع جنون با سن , حتی در قدیمی‌ترین
منبع :
انجمن آلزایمر
خلاصه :
اولین داده‌های مربوط به زوال عقل از جمعیت بزرگی از بزرگسالان لزبین , همجنس باز و دو جنسی نیز امروزه گزارش شده‌است .
اولین داده‌های شیوع زوال عقل از جمعیت بزرگی از بزرگسالان همجنس گرای زن و مرد در کنفرانس بین‌المللی انجمن آلزایمر در شیکاگو گزارش شد .
محققان از دانشگاه کالیفرنیا , سن فرانسیسکو و کایزر لوین از تحقیقات , اوکلند , ca , شیوع جنون را در بین افراد بالغ و غیر جنسی بزرگ‌سال را بررسی کردند . تشخیص جنون از پرونده‌های پزشکی جمع‌آوری شد .
با گذشت بیش از ۱۲ سال پی‌گیری , شیوع کلی جنون در افراد بالغ در مقایسه با افراد بزرگ‌سال بیشتر بود . برای مقایسه , ارتباط آلزایمر با واقعیات بیماری آلزایمر و گزارش‌ها حاکی از آن است که شیوع جنون بیماری آلزایمر و سایر افراد مبتلا به بیماری آلزایمر تقریبا ً برابر با ۹۷ درصد است . طبق نظر محققان میزان افسردگی , فشارخون , سکته مغزی و بیماری‌های قلبی - عروقی در جامعه مورد مطالعه ممکن است در کاهش زوال عقل موثر باشند .
جیسون سیگل , دکتری در موسسه بهداشت و پیری , دانشکده پرستاری , دانشگاه کالیفرنیا , سانفرانسیسکو , می‌گوید : " برآورده‌ای کنونی حاکی از آن هستند که بیش از ۵۰۰ اقلیت‌های جنسی در این گروه با جنون زندگی می‌کنند , اما قبل از مطالعه ما - تقریبا ً هیچ چیز در مورد شیوع جنون در میان افراد این گروه که مبتلا به جنون مبتلا به اچ آی وی / ایدز نیستند , وجود نداشت . " اگرچه یافته‌های جدید ما بینش‌های اولیه مهمی را فراهم می‌کند , مطالعات آینده با هدف درک بهتر ریسک و عوامل خطر برای آلزایمر و دیگر زنان در اقلیت‌های جنسی بزرگ‌تر مورد نیاز است . "
در رابطه با شیوع رو به رشد جنون بیماری آلزایمر و جمعیت ورم در بزرگسالان مسن‌تر , ما یک اولویت بالا در بررسی تقاطع بیماری‌های آلزایمر , گرایش جنسی , و هویت جنسیتی و بیان آن داریم . " " درک کامل‌تر و متفکرانه این فصل مشترک ما را قادر می‌سازد تا نیازهای سالمندان همجنسگرا و مراقبان آن‌ها را برآورده کنیم . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: