روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

واقعیت مجازی ممکن است به دانش آموزان کمک کند زندگی را با جنون تجربه کنند
فن‌آوری ممکن است درک و همدلی برای بزرگسالان مسن‌تر را بهبود بخشد
منبع :
انجمن آلزایمر
خلاصه :
فن‌آوری واقعیت مجازی به دانش آموزان دبیرستانی بینش بیشتری نسبت به چیزی می‌دهد که دوست دارد فردی با اختلال شناختی خفیف باشد , یا کسی که در طیف بیماری آلزایمر پیش می‌رود .
فن‌آوری واقعیت مجازی به دانش آموزان دبیرستانی بینش بیشتری نسبت به چیزی می‌دهد که دوست دارد (آلفرد ) - - یک مرد آمریکایی اهل آفریقای جنوبی با اختلال شناختی خفیف مشکوک ( mci ) , به علاوه دیدگاه مرتبط با سن و فقدان شنوایی , و در حالی که از طیف بیماری آلزایمر پیشرفت می‌کند .
با تجربه کردن جنبه‌های سفر فرد دیگری , ممکن است دانش آموزان درک بهتری از آن داشته باشند و همدلی برای بزرگسالان مسن‌تر و کش‌مکش‌های آن‌ها با جنون . جزئیات برنامه یادگیری واقعیت مجازی امروز در کنفرانس بین‌المللی انجمن آلزایمر در شیکاگو گزارش شده‌است .
شبیه‌سازی واقعیت مجازی ( vr ) در یک برنامه آموزشی برای دانش آموزان دبیرستانی در مدرسه آمادگی دانشکده افسری در شیکاگو به کار گرفته شد . هدف از آموزش vr , آماده‌سازی بهتر افراد جوان برای تعامل با بزرگسالان مسن‌تر با آلزایمر و دیگر مراکز مراقبت روز بزرگسالان بود . در آینده از ماژول‌های (آلفرد ) و (آلفرد ) استفاده می‌شود .
دانیل سی . کوهن , استاد دانشگاه آلاباما در توسکالوسا , یک نورولوژیست است که بعد از تشخیص بیماری آلزایمر , هنر را برای برنامه زندگی ایجاد کرد . آن‌ها متوجه شدند که پدرش استعداد نقاشی آب‌رنگ را در طول دوره درمانی اش در مرکز مراقبت روزانه بزرگسالان دارد .
ویلیامز گفت : " آنچه ما از دانش آموزان می‌شنویم این است که تجربه واقعیت مجازی قبل از اینکه داوطلب شوند , همدلی خود را بهبود بخشند و اشتیاق برای کار با سالمندان را افزایش دهند - دو نتیجه مستند از برنامه ما . " همچنین ممکن است ننگ و نگرش منفی آن‌ها نسبت به سالمندان را کاهش دهد . همچنین علاقه به مراقبت‌های بهداشتی در میان دانشجویان افزایش‌یافته است .
پیمانه (آلفرد ) یک فیلم زنده است که دنیا را با تجربه یک ساله با همراه mci , دژنراسیون ماکولا و افت شنوایی زیاد نمایش می‌دهد . این ماژول شامل داستان‌های پنج دقیقه‌ای از یک لاتین میان سال است که تجربیات اولیه , میانی و بعدی جنون بیماری آلزایمر را تجربه می‌کند . این داستان‌ها شرکت کنندگان را از طریق یک نسخه دیجیتال از چیزی که دوست دارد در مغازه بقالی وجود داشته باشد, در دست می‌گیرند و با فعالیت‌های دیگر روزمره زندگی می‌کنند .
beth عاشق , معاون مراقبت و حمایت از انجمن آلزایمر می‌گوید : " تکنولوژی مانند این می‌تواند در گسترش آگاهی در مورد آنچه که شبیه به جنون بیماری آلزایمر است , مفید باشد . " جالب است که سازندگان ماژول‌های علاوه بر مشکلات حافظه که برای افراد مبتلا به آلزایمر معمول هستند , علاوه بر مشکلات حافظه که برای افراد مبتلا به آلزایمر معمول هستند , آن‌ها را نیز برجسته می‌کنند . "
تحریک الکتریکی ( md ) , md , مرکز پزشکی دانشگاه , شیکاگو , به شاو کمک کرد تا مدول یانگ و چگونگی تجسم آنچه در مغز با بیماری آلزایمر رخ می‌دهد را ترسیم کند . " من اغلب پرسیده می‌شود - - چه احساسی دارد که دچار جنون شود ? این ماژول واقعیت مجازی می‌تواند به تجربه دیگران کمک کند . " " برای دانش آموزان , بررسی خوبی است که ببینیم آیا آن‌ها برای بیماران همدلی دارند و از هرگونه تعصبی که ممکن است نسبت به افراد دچار زوال عقل داشته باشند آگاه باشند . " "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: